Inoculazione di l'hepatitis à i culminati

L'Epatite B hè una malatie infecciosa chì affecca u fegato. U manifesta in a forma di ictericia, un malu generale, similar à ARVI. In certi casi, pò assimptomaticu, per esempiu, in i zitelli sottu un annu.

A vaccinazione da l'hepatitis à i nascuti hè cumposta à dòdeci dopu ghjornu. Hè inclusu a lista di vaccinanti mandatori. A vaccinazione si ripetuta dui volte mai - in un mesi è in sei mesi. Aiut a so prutezzione di un zitellu da aduprà l'hepatitis per parechji anni.

Vacuna di l'Epatite B: Cumplicature

L'effettu di a vaccinazione contr'à l'epatiti nantu à u sviluppu generale di u corpu ùn hè micca entendre bè.

Dopu dui ghjorni da a vaccinazione, i listessi sintomi di u maladiziu sò pussibuli, cum'è cù altre vaccinazioni:

A rimissione ammessibile di a vaccinazione di l'hepatitis B in i zitelli hè cunsiderata cum'è rossi è inchanti in u spaziu di l'injezione.

Dove hè a vaccina vaccinau?

Sicondu e reguli adoptiu in u mondu, a vacuna di l'hepatitis B hè injected in the hip.

Schedule di vaccinations contra l'hepatitis B

  1. In i primi dudici oghji di a vita di u zitellu.
  2. Un mese da a prima vaccina.
  3. Seis missu dopu a prima vaccina.

Hè una inoculazione contra l'hepatitis mandatori?

U risicu di cuntrainu l'hepatitis hè assai bassu. Ci hè sola una cundizione in quale u zitellu pò esse infettatu - a mamma hè u trasportatore di u virus. Gruppu di Risk per l'infezzione di l'hepatitis B:

A vaccinazione contru l'hepatitis B in nascita hè fattu per riduce u risicu di a malatia in a vita più tardi. Ma ùn conta micca u fattu chì i culori novi ùn sò micca in rischi. È a riazione à a vacuna in ogni figliolu hè assai individuu è quasi imprevisible! L'effetti marini di a vaccinazione contr'à l'epatite ùn sò micca entenuti è ùn sò spessu di documentati. In a maiò parte di casi, hè quasi impussibile ligà a vaccinazione cù cambiamenti in u sviluppu di un zitellu.

Per fà forza per annunzià un zitellu da l'hepatitis B o d'altri infizzioni, nimu pò. Pudete facilmente signalà un rifiutu di vaccinate l'hepatitis ancu in u ospitalu. Questa ùn hà micca affettatu l'admission di u zitellu à un kindergarten o scola primaria.

A vaccinazione contru l'hepatitis in nascita: contraindicazione

I contraindicazione ufficiali sò:

  1. Allergii à l'alimentarii chì cuntenenu u levadinu di furmagliu (ma cumu per stabilisce questu in un zitellu chì ghjè una vint'anni?).
  2. ARVI.

Altri fattori spjegati chì ponu esse ancu à un'esèrcitu fatale, nimu ha datu in cunsiderazione. A vaccinazione contru l'epatiti in i zitelli hè fatta senza piglià in cuntalli l'intoleranza individuali di a droga amministrata. Dopu à u guvernu hà truvatu chì era impussibile d'obligatoriu di u gruppu di risicamentu per esse vaccinati, hè decisu di vaccinate tuttu senza "sull'insegna di u cuntrollu", esse, immedtamente dopu a nascita. À un tempu quandu a mamma ùn hà micca riclatu di a parti è ùn pò micca ragiunà cun ragiuni.

A vaccinazione contru l'hepatitis à i ghjudizii novi chì ùn sò micca in rischi ùn possa nisuna justificazione scentifica è hè benifiliu solu à i pruduttori di vaccinazione è i guerrieri mercenari chì sò primi in relazioni cummirciali.