U metudu di Estivil, o cumu fà insignà à un zitellu?

I zitelli sò crisciutu è quarchi vota in a manera chì i genitori suscitanu interrugazioni nantu à a so reeducazione. Moltu spessu, i mariti è i mariti, gusti di mumenti di intimità cù u zitellu, fate l'errore di piglià cun elli à ochju o sempre speranza u zitellu in l'arena. Ma quì u zitellu anu vultatu, è era ora per dorme indipindente, ma u zitellu insistentamente l'attinenza di i genitori, chì ricusavani di dorminu stessu. Cumu insignà à un zitellu per dorme nantu à i so proprii, aiutanu à capisce u metudu di Estivil, chì in parechji paesi di u mondu hà comprobatu in u mercatu positiu. Stu prugramma di crià un zitellu à dormitu indipendente hè statu publicata prima in l'annu 96 di u XX sèculu. Sviluppatu da u so famusu meditatu spagnolu per i disordini di u sonnu.

Cumu travaglia a tecnica?

U metudu di Dr. Estivil hè quellu chì hà abituitu per esse adurdinati cù a mamma di i zitelli, sò insignati per adurdu adduzzu. A basa di sta docenza hè u sistema di ignorà i richieste di u karapuz da u puntu di vista di a psiculugia di u zitellu.

Comu esempiu, in u libru u mèdicu cita u cumpurtamentu di un ziteddu chì cumunicà cù l'adulti in u sistema di "esigenza-accetta". Lu Karapuz sapi beni bè chì, si ùn hè micca permessu di fà qualcosa, perchè ellu vole, u puderebbe cumu u vulete chiancià è briunà, è questu hè u modu più efficau di piglià ciò chì i so parenti vanu.

U metudu di sminurisce L'Estivil narra mamma è mamma, cumu si pò cumportanu cù un zitellu chì hè capricioso à l'acchianari:

U sistema di Dr. Estivil hè quellu chì, secondu l'intervalli di u tempu, u zitellu hè stata sola in un locu fridolu, è avà hà impregnatu in a cunclusione. Questa prucedura ripetuta parechje volte, finu à chì u zitellu hè dorme, è davanti à l'iniziu di u zitellu spiegà chì questu hè cusì hà aduprà per dorme. U tempu per ellu puderete abbandunà u salottu di ceccheri hè listatu in u tavulu:

U ghjornu di u ghjornu hè dedicatu a furmazione è quantu volte chì i genitori abbandunonu a stanza. Per esempiu, se a classi sò tenuti u sicondu ghjornu, a prima volta per abbandunà u zitellu pò esse per 3 minuti. Sì chianciutu, avete bisognu à retrocede è imballà torna, dopu à quandu avete da escizzu a stanza per 5 minuti, ecc.

U puntu di vista di i psitoterapi nantu à u metudu di Estiville

L'opinioni di i psiculoghi da u metudu Estivil hè assai diffirenti. Qualchidunu sustiniennu chì tali formazione fessi per u fogliu, perchè pò esse scusa è ùn dorme in a notte, svegliate parechji volte è chjamendu a so mamma, mentri àutri, in cuntrariu, dicenu chì, se a situazione hè familiara pè u zitellu, ùn hè nunda terrible in questu.

Ma a refutazione più impurtante di u mètudu di Dr. Estivil hè chì micca ogni solu zitellu per i termini pruposti hè urdinatu à rializà u so propiu è questu quì hè necessariu piglià in contu l'età è u sviluppu psicologicu di u zitellu. In u prucessu d'aprenu, avete bisognu à vigilà dinò u cumpurtamentu di i migghiati, perchè queste l'eserzii ùn anu micca esse diventatu in una psicosis cù teme di fà rende di a manu di a mamma, prima di vultà à u lettu.