L'attore Johnny Depp prova di pruvucari una lotta nantu à u settore di u filmu "Labirintu"

Stedadi Hollywoodi Johnny Depp, chì pò esse truvati in i tappe "Scissorhands Edward" è "Alice in Wonderland", hè oghje affariate in filmi una filmu di azione chjamata "Labirintu". In questa stampa, Johnny plays u rolu principali - un detective chjamatu Russell Poole. Malgradu questu, Depp hà tornu a manifestaziu u so atrevimentu frivulu à u travagliu, perchè oghje hà fattu cunnosce chì, in un state di emborgamentu, l'attore hà fattu una lotta nantu à u settore.

Johnny Depp

Johnny ùn hà micca piace u prucessu di scena di u "Labirintu"

Filmatu di a cinta di detective "Labirintu" si face in u core di Los Angeles. Hè per quessa chì l'equipaggiu di film, guidatu da u dirittore Brad Furman, hà permessu di impiccà certi riti, ma per ogni ghjornu. Aieri sparendu una scena di u "Labirintu" accuminciò à u tempu indicatu, ma u direttore per un largu tempu ùn hà micca piace u travagliu di l'attori. Hè nutate chì in sta scena Depp era micca impastatu è hè per quessa ellu decide passà u tempu per una buttiglia d'alcohol forte è un gran numaru di cigarros. Quandu, finarmenti, l'scena era filmata è era questu tempu per chì Johnny pareva davanti à a càmera, era giustu cuntentu. Furman riffesi per travaglià cù ellu, in particulare da chì u limitu per u trafficu à e carrughji di u Los Angeles era un attrape.

In u "Labirintu" Depp t'hà attu Detective Russell Poole

Allora Brad hà vultatu à u so assistente - manager di locu - cù una dumanda di informà à Johnny chì era ora di abbandunà u ghjocu. In risposta, a strada di a filetta decide di corrigie a situazione è hà cuminciatu à gestisce u prucessu invece di u dirittore. Sfortunatamente, Depp ùn hà micca fà nunda, è l'assistente di dirittore hà iniziatu à insistè à firmà u filming. Hè in questu puntu chì un incidentamentu successu chì résultat in una lotta trà u locu amministratore è Depp. Doppu la punta di u pezzu di l'assistente di u direttore in i costi, è quandu ellu era scrittu, ellu gridò i seguenti:

"Veni, punzu! Sapemu chì pudete fà! Se tu hit me, vi pagaraghju $ 100,000! Ùn voi micca fà fà questu? Allora sì un debilitatu! Ùn avete tombu à piglià à mè u settore. Ùn avete micca u dirittu di fà questu! ".

Sfurtunatamente, u ghjacrattu di locu ùn hà micca à cummentà annantu à u incidente à u settore, ma Furman parrava à a stampa, dicendu:

"U travagliu in film hè un grande stress. Hè per quessa chì durante u processu di filmatu ci sò parechje incidenti. Chiddu chì successi trà Depp è u mo assistente ùn hè più cà una manifestazione di emozioni durante u filming. Questu succede bellu aspessu è ùn hè micca valenu l'escandalu. Ùn crede micca chì qualcosa terrible hè successu. A stampa ha misurata stu incidente ".
Leghje ancu

Johnny hè cunsideratu una persona scandalosa

Pensemu chì in a vita, u famosu attore anu avutu episodii scandalous, chì u risultatu in cumunicazioni cù a polizia. Cusì, per esempiu, uni pochi settimani fa, l'anziani guardii di Depp l'avianu demandatu per l'utilizanu cum'è messaggi di droga è babbu. È in u vaghjimu di l'annu passatu, i ghjurnalisti anu annulsatu da l'apparenza di Johnny in un state di emborgazione à a premiere di a film "Assassination in l'Orient Express". Forsi la sò intruduzione alcoolica ùn seguitavanu passà in notificà perchè ùn l'hà micca insultatu in u prucessu di cumunicà cù e media.