Sarah Jessica Parker hà aiutatu i so figliole vende limonada

Sarah Jessica Parker ùn hè micca sola d'una attrice famosa, ma dinù una bella madre di beseghju figliole, chì hè pronta per sustene à qualsiasi i so imprese. Questu ora, aiutau Marion è Tabitha vendu coque e soda.

U cambiu di priorità

Sarah Jessica Parker, di 51 anni di età, avia zitelli (eccettu da dui fiani chì hà u figliolu maiò Ani James) hè diventatu un clientu rari in a catta russa. Invece di notte chjete in l'cumpagnia di cumpagnie amici, favurisce una reunione tranquilla di famiglia cù u so maritu Matthew Broderick. Sicondu l'attrìzia, pò sbigglerà un fucilante festa, per aiutu di organizzà l'omosessione cumune cù e so figliole, per esempiu, vendi limonada!

Leghje ancu

Attività Famiglia

L'altru ghjornu a stella di "Sex and the City" stallò una tavuletta davanti à u porch di a so casa in New York è hà preparatu bè cù i prudutti diliziosi chì Marion è Tabitha s'era preparatu.

Per vultà i ghjovani donne empresarii, l'attrìzia, chì allora a so coletta di i sapi SJP, amparò i zitelli cumu cumunicà cù passeggeri chì vulianu cumprà i so nutizie.

Grazie à u fattu chì un famosu di Hollywood hà travagliatu in tandem cù babori, chì, incidentale, porta un vestitu còmode è semplice, ùn anu micca bisognu di vende l'alimentu diliziu durante un bellu tempu. À a tola, una cola di quelli chì vulianu regalar è chjassi cù una attrìzia pupulari hè statu furmatu.