Vucali màggica cù e so mani

Ogni nanna durante a celebrazione o matinees in kindergarten è e scole sònniu di diventà una fata vera. In più di u vestitori, e fimmineddi ùn sò micca smiticati nantu à l'attributi such as wing, crown e, sicuru, una varula magica. L'ultime, grazie à a famosa storia di Joanne Rowling, diventà cumu cun noi. Avà à l'avvene vistimentu pò truvà micca solu ghjusti Harry Potter. Wands magazzini per costumi sò venduti in i stanzi, ma in questu articulu avemu dettu qualcume per fà una varula magica in casa.

Magic wand for the fairy hands

Magichi maggetti per a fate sò, com'è regula, picculi stiglii adurati cù fiori, arcu, rini è astrieti. I fratelli chiancinu assai, è pudete fà tali miracle sè stessu. Per fà questu, avete bisognu:

  1. Da u sentu chì avemu tagliatu trè stile, i vigneti di una di elle sò stati cutluti - questu sarà un saccu di u querido cherished. Un asteriscatu tutale è una pezzu per a buttacca sò straggiati cù paillettes.
  2. Apply a brush with a stick of cola and sprinkle with sequins. Quandu a freti si secca, pate u filu di cuttuni nantu à a so punta.
  3. Tutte l'astri sò stati cunti, senza scurdà u fogliu è allughjendu una ciacca per a vaghjimu. In u cut, inserisci un bastone di u linu di cuttuni è segellanu.

U macchina magica per a fata pocu hè prestu!

Cumu fà una vernata di legnu

Fate una magica magica, sìmula à quella chì hè spessu trova in caricatura è fàciane, hè assai simplice. Per creà avemu bisognu:

  1. In u bastone appicca cura cù cura di cola. Sì una filu di un arbre hè stata presa invece di una vigna stata, deve esse pulita prima è, cù carta di viiu, sguassate ogni irregularità in a superficia.
  2. À l'endurance francu di a futura magica vanda aghjuste parechji furmuli. Quandu a cola ciuta finu à tocca, formammo u patronatu chì avemu bisognu. Per aghjustà a texture supplementu, pudete sprinkle cù perleghje o chjucheghja prima chì hè caldu, mentre chì a cola hè calda.
  3. Dopu a furmazione di a varula magica hè statu fatta da noi, a partemu da a secca.
  4. U bastone seccu cun un pappu hè dipinciutu in pintura acrilica. Per colouring, hè megliu per sceglie toni marroni. Dopu chì a pintura hè stata secca, a nostra varula magica è pronta!

Cumu possu fà una magica magica di carta

Una varula, cum'è Harry Potter, pò esse di carta. Per questu ci hè bisognu:

  1. In una carta di carta nantu à una linea diagonale, più vicinu à u cantu, aghjustate una striscia di scoccatale di duppianu. Stampa rintra a lu tubu di u diagginu, arrivannu finu a una striscia di cinta. U Roll hè necessariu per quessa un end di u tubu hè più forte chì l'altru. A parte libera restante di a scheda cun un capelli lubricate l'addevu PVA è torce u tubu à a fine. Manteva u tubu cù i vostri ditti finu à chì a cola s'assine completamente. Inoltre, avemu bisognu cù una segonda partita di carta, facendu u tubu fineru.
  2. Dopu chì i tubi si sò secchi, pusemu unu à l'altru. Questu hè per assicurà chì a futura magica era forte.
  3. Cumpigliemu l'excedente di carta da l'estremità di u bastone è cumene cù cola calda. Da l'esternu, aghjustà a texture à u tubu, appicchendu u patchatu cù cola.
  4. Quandu a cola s'assine, pittura u bastone cun una pintura acrilica marrone.
  5. E ora avemu da fà a nostra bastilla bastonu per fà veramente magica. Aduprà una solución di lattice di pintura acrilica negra à a superficia di u bastone. A parte di questu hè spugliata cun un pappu hatu. Ùn avemu bisognu à friccià in stu casu, avemu sguassatu l'excedente di a pintura, manighjatu.
  6. In i mudelli volumetrici ponemu una pintura di acrilica d'oru. Quandu si secca, repite u prucessu novu cù pintura negra. Allora avemu una vella magia vieja.