Comu scrivite un zitellu per muzzicari?

U zitellu hè mossu. Questa disgrazia pò avè pruspettatu o dopu in a vita di ogni famiglia. Di sicuru, ci hè piacè piacè à questu. In particulare se unu di i parenti ùn hè micca mutticeddu, ma un vicinu o un zitellu in un kindergarten. Ci sò parechji razze per questa situazione. Ma tutti sò sie solu solu. A cosa principal hè di capisce a vostra pròpia fuglienza è a suffriza di pacienza per scorcheru di una occupazione cusì displeggiosa.

Perchè u picciuottu piccu?

Quandu avete prima scopre u fattu chì u zitellu hà iniziatu à accentu a so denti à a carne di l'altru, evaluate a situazione chì si trova. Sicondu l'età di u zitellu, i motivi pò varià. È eccu, i metudi di cumbattimentu di mossi ci anu ancu esse diverse. Analizà ogni unità per separatamente:

  1. Se u zitellu hè 5-7 mesi, u mutivu principalu in i so piccati hè un malviziu in a bocca o in a dolore assicurata da a denticulate. I so principali vittimi in questu casu sò u prublema di i parenti. Spessu, a mamma di questi baburei si lamberanu chì u zitellu hè mossu u pettu. Cosa da fà in stu casu? Ci hè parechje scelte: per cumprà nozzle di plastica particulari chì ùn vi intruducirle cù l'alimentazione è a prutezzione di u mussu da picuriti, saccharì e pezzulli cù un modu speciali per a denticulate chì facilitate u zitellu babbu. Ma cunzidira à l'età di u zitellu, pudete sughjistà perdurà, perchè e piccati assuciati à l'intangganu sò casi inevitabbili.
  2. 8-14 mesi hè u tempu quandu u zitellu viaghja cun un forti tremu. L'emozioni supraneghja u zitellu, è per trattà cun elli, ponu tutti i forzi in u muzzicu. Per disperse di questu locu, pudete aduprà a distrazione di u zitellu, un "non" duru o cù l'aiutu di l'altri famiglie "aghjustatu" è indetta chì hè dolore è cusì ùn pò micca fà.
  3. À l'età di 15-36 mese, i genitori facenu un problema quandu un zitellu morsi in un kindergarten. Stu cumpurtamentu hè causatu da u desideriu di subjugà tutti l'altri è i cuntrolle. U zitellu stessu morsi è rende solu cù straneri. Quasi ùn tocca i so parenti. Per liberà di piccati à questa età ùn pò esse spiegà à u so zitellu chì u cumpurtamentu hè inacceptable. In i casu estremi, avete bisognu à insignà à u zitellu per parlà in parolle, se qualcosa ùn avete micca aiutu. Per esempiu, per esempiu: "Invinimentu", "Ùn vogliu micca", "Ùn sò micca happy," etc.
  4. Sì un picciottu picciottu e lotta dopu à trè anni, stu significatu chì hè temutu o si sviluppa indevidente. Per esempiu, se in a lotta di dui zitelli sò si sentenu più dèvule, cusì un picculu picciottu avutri cumpagnie per i difetti d'autodéfié. Ancu s'è a muzzica addivintau pruvucazzioni d'un altru babbu, avete bisognu di vede u so figliolu à u duttore. Pò esse bè chì u zitellu hà prublemi cù l'autore-cuntrollu o l'espressioni, chì ponu purtà una natura neurologica.

E si i picciotti di u zitellu?

Hè vale di ricurdà ancu chì alcuni un zitellu morsi a so mamma o ellu in un statu di aggressioni. Pò esse causatu da u fattu chì u zitellu ùn ha micca ricivutu u desideratu, ùn pò micca cuntrullà u cuntrollu di l'adulti o hè in un esercitu. A l'età di trè anni, solu espunenti in psicoluggìa è pedagogia ponu risponde à a quistione di cuscuzzione di un pezzu zittu. Per i zitelli, u morsi sò normi. E pudete derroche in parechje manere:

Ricurdativi chì u zitellu copiè u vostru cumpurtamentu è ancu a vostra espressione faciale. Fornite cù e cundizioni favurevoli per un sviluppu armonicu è circundà cun carizzi è cura. Allora i prublemi cù piccati ùn avè mai tuccatu.