Kefalogematoma in nascita

Un tipu di preghjudiziu chì un zitellu pudete acquistà in u prucessu di dà nascita è una cefalehematoma. Si manifesta in a forma di una hemorrhage entre u periosteum è di a superficia terrestra di u cranu di u babbu, a maiò spessu, u sangue accumule à l'uperu parietali, menu spessu in l'occipital, tempurale è frontale. Hè avutu nutà chì u cefaloamatemi ùn hè micca spuntatu in i primi ghjorni di a vita di u zitellu, postu chì hè cupartu cun un tumore genicu. Nantu à u capu di u zitellu, pudete manifestà uni pochi ghjorni da a nascita, quandu u tumore scorri, è l'hemorrhagia accumulata sottu u periosteum anu aumentatu. À u listessu tempu, a superficia di a pelle sopra l'hematoma ùn cambia micca. A fungicidae in i zitelli hè diffirenti da u tumore genicu chì ùn viaghja più allora i fruntieri di l'ossu effettu.

Kefalogematoma in un novu - raggiuni

Per pruvucari la formazione di cefaloematomorfiche pò esse traume mecànicu di u zitellu, chì risuronu com'è u risultatu di l'incascià in a talla di u zitellu è u canal di nascita. Ci hè parechji fatturi influenze:

Hè ancu possibbili di distinguishà un'altru gruppu di cause, per questu un traghemu di nascita ipotossu pò esse in un zitellu, è, in cunsultazione, a furmazione di una cefalehematoma:

Kefalogematoma in nascita - i cunsiquenzi

  1. Hè una perdita significativa di sangue, ci hè un risicu di una diminuzione in u nivellu di l'emoglobina di u neunatu, è per esse l'anemia pò esse.
  2. Se u tene di u ceufalamuka hè grande, u tissutu pò sponda in vicinu, mentri decadente in particulare di l'hemoglobina, chì dopu da entre in u sangue. Per quessa, u zitellu possentianu ictericia.
  3. In quelli casi chì u prucessu di resorazione di sangue torna più perduppi, è ancu sottumette cumplicature, ci hè un riscu d'asimmetta o deformazione di u cranu.
  4. Cù u statu inglangatu per un longu tempu di u cefoidemiate chì hè in u natuvulu, a furmazione di u prucessu infjammatori, è, per consegnu, suppurazione, hè pussibile.

Kefalogematoma in nascita - trattamentu

Comu regula, cù un tene chjude di cefaloateomatemi o se ùn porta micca malattimentu à u zitellu è eie cumplicature, u trattamentu ùn hè micca nicissariu: u tumore solu à 1-2. In certi casi, hè pussibule prescrive a vitamina K, chì aiuta per a finezza di a cugliera di u sangue, è gluconate di calcium - per rinforza u muru vascular.

Se u grandezza di u tumore hè abbastanza grande, u circhulu l'abre cun agulla speciale per rinunzià u cuntenutu. Aghjunghje, u zitellu hè appiicatu un attrazzu di pressa. In questu casu, u zitellu deve esse sottu riguardu cuntrollu di un pediatre è un cirujano pediatricu.

In casu duvenu un solu nascitore hè una crescita di a temperatura è un cambiamentu di a struttura di a pelle in certi punti di a testa, ci hè una pussibule chì a cefaleumemioma accumenza. Primu e primu postu, u duttore hà bisognu di rimèttu tutti pusoni è restani di massa sanguina, cù l'aiutu di l'intervenzione kirurviglianica, è poi eseguite a disinfettazioni di a ferita è appiegà un bellu. Di solitu, dopu stu operatu, u zitellu hè prescrittu droghe antiinflamatori.

A più chjaru hè chì u cefoidemiatu hè una malatìa chì, cù misuri puntuale, hè facilmente tratatu. È per a so prevenzioni, e donne avemu bisognu di penseru nantu à a so salute, micca in u gravidenza, ma longu prima di quellu.