Finalmente truvate evidenza: i membri di a famiglia reale ùn anu micca esecutatu da e l'autorità suvièti!

Scopri ciò chì u destinu di i Romanov sviluppau dopu a pezza falza in 1918.

L'esecutà di a famiglia reale in u 1918 hè unu di i più macabre sicreti di u XX sèculu. Ancu a Chiesa Ortodoxa ùn pudia micca deve una risposta clara a quistione si tutti i membri di a corona imperiale russa anu privati ​​di vita. In i tempi diffirenti era a chiesa chì hà interrugatu l'autenticità di i restani di i Romanovs, verificatu currettamente a versione di a dissoluzzioni di u corpu di u re di l'acidu o l'oculazione di u Vaticanu di a Grand Duchessa Olga Nikolaevna. Puderanu esse salute u geniale di u re di u rè di a famiglia sana, o hà fattu tutti i so sforzi di fà sapè - micca più cà l'antics di imposturi?

Versione ufficiale

L'imperatore Nicola II, a so moglia, Alexandra Fyodorovna, è i so cinque figlioli (quattru figliole è un figliolu, erede di u tronu) eranu eseguitu in a notte di u 16-17 di lugliu di u 1918 in u santu di a casa d'Ipatiev in Ekaterinburg. A famiglia di u Mpiraturi chi era statu dipunutu da u tronu da i so alliati di l'étrangeri hè statu uffiziale per l'urganizà una fuga, ma Nikolai Aleksandrovich hà rifiuttu di rimpiazzà cum'è un crimi fugitive.

In parti, era per via di u trattamentu bonu di u novu guvernu: membri di a famiglia reale, ancu s'elli si sò stati guardati, ma eranu stati è amici cun elli. Dunque, Nicola II, Alexandra Feodorovna, principessi Olga, Tatiana, Maria è Anastasia, è Tsarevich Alexei in quellu ghjornu malatto crede chì e parolle di u Chekist è u rivoluzionariu Yakov Yurovsky. I invitò à vultà in u basamentu, dicendu chì ci anu distrughte in a cità. Eccu, a famiglia reale è i so servitori più vicinu s'accupavanu a leggeria è eseguitu. I corpi sò stati purtati à u boscu Koptyakovsky, è fùbbenu bagnati in l'acidu è ghjucatu in u pozzu. L'autorità deve per andà per questu, per ùn esse adurati cù l'ìduli.

A versione muderna di i stòrici dici: l'urganizie sovièticu sò perfetti chì a scherza sanguinosa in a cantina seria altissima negativamente perciduta da u mondu sanu. Per quessa, a pussibilità di dà una strazioni à a traversa a stampa hè statu discrittu seriu, chì u tsar fughjita, o chì era statu uccisu, è a famiglia fù evacuata versu l'Europa. In ogni casu, u 18 di lugliu, un decretu esplicante emu di u Presidiu di u Cumitatu Executivo Central All-Russian, chì si dicia chì Nicola II hè statu sparatu perchè i contrarrevolucionariate hà dettu regularmente per piglià u caccià di u putere in modu per rinvià l'ex régime.

Cumu a vèduva, a Grand Duchasque è u prìncipe hà sappiutu esse?

In favore di a versione chì a famiglia di u tsar à l'ultimu momentu fù spaventu di i nemici o scumpigghianu di e fucili di morte da l'amici fideli, u vagi testimoniu di l'investigatori chì accuminzanu l'ordine di l'esigenza hè parlata. Cuntinuaranu quelli chì anu vistu cù i so ochji?

Nikolai Sokolov, un investigatore giudiziu, hà scrittu in un rapportu ufficiale chì l'emperadore è i so figlioli anu evacuatu nant'à u situ. Nikolai citedu com'è l'argumintazzioni u fattu chì l'esaminu di a casa da i vignaghjoli pruvò chì assai persone si sparanu in simile l'assassiniu di i membri di a famiglia reale. Sokolov hè stata minacciata è abbandunà u paese in prumessu, avendu avutu tempu di migliari a Francia. U so assistente fù spressu cù e so pezzi ...

U putereu soviitu durante un longtimu ghjornu era per ocultarè u fattu chì a famiglia di u prucessu dipunitu hà survivutu. Ci sò stati testimunti pruvisorii chì visti l'Imperdresse è i zitelli in diverse cità di Russia. U dirittu regnu Stravanko, chì avia accumpagnatu a famiglia reale di tutte a so vita, rifiutà à identificà l'imperatore è u so erede di i cadaveri cun librettu, perchè ùn anu micca avè i cicati tradizziunali è marcelli di nascita chì u mèdicu era infurmatu bè. In u KGB, u suviu anu creatu un dipartimentu per seguità i movimenti di i Romanovs.

Contra u telone in fondu di parechje teorii chì i membri di a famiglia reale eranu spargugliati traversu a Russia è ancu Stalin a visitavanu, in u 2013, u libru "A Truth About the Tragedy of the Romanovs" da u prufissore di storia francese Mark Ferro, chì hà ducatu documentu chì cunfirmava i negozii À u trasferimentu di a regina è e so figliole à l'autorità di l'Allemagne.

Dopu dichume negozii anu stati cun successu, a Grand Duchessa Olga Nikolayevna hè cagiunata sottu a prutezzione di u Vaticanu è hè stata appruvata da u babbu di l'anticu Kaiser Wilhelm II, perchè s'hè esse scrittu di furnisce a persona di u czaru cun qualcosa viaghja.

A Grand Duchessa Maria diventa a moglia di un prìncipi ucrainu anticu, perchè solu era capace di capisce u so dulore è l'angustifizzi.

L'Imperatori Alexandra Fedorovna rifiutò di guidà u muvimentu rivoluzionariu, per quale anche aghjustatu aghju gràzie in un letteru da Stalin è l'ordine:

"Live, nimu ti tocca, ma micca intivite una pulitica".

Alexandra Feodorovna, cù a so figliola Tatyana, hà dedicatu a so vita à Diu in un cunventu polaccu. Anastasia sola fughjita da Perm: a mamma è i sureddi ùn pudìanu micca esse cunnisciutu ciò chì era da ella.

Mark Ferro dice chì a storia di u falzu sacrificadori di i membri di a famiglia decisione era adattata à tutti. L'uffizii bianchi anu preferitu d'amparà in Auropa è ùn volenu micca richiamà u passatu, è l'autorità fallanti ùn puderanu micca apre u sicretu di a casa di Romanov, teme à un ribellu. Quandu l'ultimu argumentu detti ritratti di u diary du Grand Duchess Olga, truvatu accidintali da a ghjurnalista americana Maria Stravalo in l'archivi di u Vatican. In u diurnu fù truvatu un documentu certificatu da un nutizianu, in chì era dettu chì in u 1955 Olga hà pigliatu u nome di Marja Bodts.

U libru di Mark si finiscinu cù a frasa:

"... ora hè di certu certu chì a famiglia di Nicola II hà survitatu, a versione di ellu".

E cumu pò ùn avete micca fiducia?