7 vincitori di a "Fàbrica Star": ciò chì successò à l'ìduli di u Zero?

In u 2002, un novu prughjettu "Star Factory" hè stata adupratu nantu à a television, chì averà immediatamenti megapopulare. Tuttu u paese, cù u soprannatu, seguita a vita è u travagliu di i giovani talenti.

U gruppu "Roots", Irina Dubtsova, Nikita Malinin - questi artisti diventavanu idoli di giovani di zero. Ora a so popularità hè micca cusì cusì cumu prima. Cumu si sò destinatu?

U gruppu "Roots" hè u vincitore di "Star Factory-1"

In u 2003 - 2006 a pupulazione di u gruppu "Roots", chì guadagnau in a prima "Star Factory", ghjustu fora di scala. Quattru chjos charming with their sweet smiles and hits sentimentali anu rotte più di u core di una nica. Ma, sfurtunatamenti, per un pezzu di tempu per guardà nantu à l'onda di successu i schianti ùn travaglia micca. In u 2010, dui solistes, Pavel Artemiev è Alexander Astashenok, partianu da a banda per una carriera attuale. In questu terrenu, Astashenok hà fattu un grande strides, chì hè digià apparazzatu in parechje film.

Alexander Astashenok

Pavel Artemiev

I membri rimanenti di u gruppu, Alexei Kabanov è Alexander Berdnikov, contininu à parlà. In u 2010, juncìu un novu solista - Dmitry Pakulichev.

Polina Gagarina - vincitori di "Star Factory-2"

Polina Gagarina hè un veru stella. Forsi, da tutti i participanti di u prugettu "Fàbrica di stelle" hà cunsideratu u più grande successu. Cosa vale di valore, a so participazione in a "Eurovision", induve u cantante hà pigliatu seconda place. E tutti graziosu a diligenza è a disciplina!

Pauline, veramente, hè una persona persone è esigenti. Quandu s'hè alluntta cù un annu, perchene 40 kilogrami. Dopu ddu puntu, u cantante ùn hà micca datu u prufittàdite è sempre stà astrid.

Nikita Malinin - vincitori di "Star Factory-3"

Nikita Malinin hè u figliolu di u famusu cantante Alexander Malinin. In u prugettu "Fàbrica di stelle-3" u ghjovanu intruti secremente da u so babbu. U famusu parente ùn hà micca bisognu à u so figliolu: Nikita hè stata straordinaria è guadata, è a so canzone "Kitten" hè statu un successu. U videò per questa cançu pigghiaru u primu postu in diversi classificazioni per 6 mesi.

Tuttavia, dopu à participà à u prugettu, u ghjovanu artistu si truvò in un impasse creativo. Sicondu l'ellu, a fama è u successu hannu spontatu. Inoltre, u prudutturi di a terza "Fàbrica" ​​Alexander Shulgin, sicondu i rumori, ùn hà micca impegni à a prumuzione di i so alloghju, cusì tutti elli, anchi i grandi talents, ùn anu micca assolutu successu assai.

Invece, Nikita ùn avia micca disprezzu: ellu stessu cuminciò à pruduce, è continuò a so attività prufessiunale. À u mumentu, travaglia à diversi prughjetti musicali è dà cuncerti. Circa à a so vita persunitaria Nikita di 35 anni ùn m'hà piace di sparà, ma hè cunnisciutu chì hà assai assai assai. In a so Instagram sò chini di tuccari i picciotti di i picculi predatori.

Irina Dubtsova - vincitore di "Star Factory-4"

A participazione in a "Star Factory" hè stata l'ora stella di Irina Dubtsova. U so successu "Dopu" hà publicatu literatu l'emissione di radiu. Inoltre, mentri stillu in u prugettu, Irina fici maritatu cun un musicista Roman Chernitsyn, un solista di a famosa Plazma, chì solu hà stimatu interessu in ellu stessu.

L'Irina cuntinua a participazione à a creatività è dimustra u so talentu in diversi prughjetti TV. Allora, in u manifestu "Toch-in-the-Whip", hà guadatau u primu locu, glittering cù l'affaccati di Irina Allegrova, Lubov Uspenskaya è altri artisti.

E ella ùn ceuta di maravigliate cù i so trasfurmazioni magia: ogni annu u cantante diventa più è più bella è i fanni paragunate cù Monica Bellucci.

Victoria Dayneko - vincitore di "Star Factory-5"

Una bella talentu è bella di Yakutia divintò unu di i participanti più brillanti di u prugettu. A so stella ùn hè micca stata ottu finu à questu: l'atti di Victoria, hè sbulicatu in clips e ancu cartoni per i vechji.

In u 2015, Victoria hà spusatu u batista Dmitry Kleiman. A coppiu avutu una figliola, ma a felicità di a famiglia era bella: l'agostu 2017 fù divinamente cunnisciutu chì a coppula s'hè divorciata. Victoria hà dettu chì i prublemi di a famiglia si da u principiu: i novu à spessu cunflitti e disposti di esplicitu storicu di a relazione. Cù u nàscita di u zitellu, hè diventatu chjaru chì questu ùn puderà andà in più, a zitella a criscriva in un ambiente tranquillu. Hè per quessa Victoria è Dmitry decide di parte modi, è dopu u divorziu ufficiale seguitanu.

Dmitry Koldun - vincitore di "Star Factory-6"

Dmitry Koldun hè natu in a famiglia umana di Bielorussia di i maestri di scola. Doppu avendu graduatu di a scola cu una medaglia di u plata, ellu hà studiatu química à l'università, ma de sughjè decisu di rinunzià tutte e falla show business. In ogni casu, sicondu Dmitry, prima ùn hà micca espertu assai successu:

"I, quandu era solu per andà à un casting in un postu reservatu di un trenu di Belorussia, ùn puderebbe mancu fà imagine chì puderebbe guadagnà"

In ogni casu, u talentu di Dmitry è a so apetta ùn hè micca pussutu esse in notificà è attrae l'attinzioni di i televidenti. Dopu pigliatu una vittoria merite, Dmitry ùn impedite à ciò chì hè stata ottata. Hà participatu à u cuncorsu "Eurovisione", induve ellu rapprisenta à Bielorussia, è hà fattu u 6 ° postu (u più altu riunioni di Bielorussia in questu cuncorsu).

A carriera di Dmitry in modu attivu di sviluppu, participeghja in parechji prughjetti è cuntinueghja di parlà. In u gruppu televisiu famosu "Toch-in-the-Buck" hà apertuportà e so faculte di u so talentu, brillantamenti ricinaghjatu in Steven Tyler, Mikhail Gorshenev, Valery Kipelov è altri artisti famosi. Dmitry hè felice cù u matrimoniu, cù a so sposu Victoria hà cuminciatu à migliurà à a scola. A coppia hà dui figlioli: u figliolu di u figliolu di Yang è Alice.

Anastasia Prikhodko hè u vincitore di u "Star Factory-7"

Dopu avè guidatu u prugettu, Anastasia cuntinuò a cooperazione cù u productore Konstantin Meladze è presenta a Russia à u cuncorsu d'Eurovision 2009, realizendu a canzone "Mamo" in russo è ucrainu.

In u mumentu, Anastasia cuntinua a so crescita di canti in u territoriu di u Ucrania, induve in u 2017 hè stata premiata u titulu d'Artist Onorevule. In u 2015, u cantante s'unì à u Partitu Radicale di Oleg Lyashko è hè statu attivatu da a pulitica. In quantu à a so vita persunale, Anastasia hè issa maritata per a seconda volta è hà duie figlioli.