Stop cistitis per i misgi

Circundendu s'ellu ci sò corsi in i cistus , a più spessu pensate micca di i pussibuli senza vita di l'animali. In a maiò parte di i casi, hè ancu quandu a pet hè malatu, è u so patrone si face cun signos evidenti di sta maladie.

A cistite hè una malatìa infatigiosa o infatigiosa cumuna di u vinu urinarii in i misgi. I misgi sò malati, ma più menu spessu, ma più difficili. Cù deteczione puntuale è trattamentu propiu, a malatia ùn hè micca periculosa. Ma s'ellu hè lanciatu, pò fà creà micca solu una forma crònica, ma ancu conduce à a morte di l'animali. Ci hè parechje sintomi in a malatia, ma se truvate almenu unu d'elli, avete da toccu immediatamente cun un veterinariu per liberà di u sufrimentu di u to petbu più veloce:

Tuttu chisti sunnu signali di cistite, chì indicanu chì hè urgente di cumincià a cura di un gattu.

Cistite in i misgi - trattamenti è drogi

U trattamentu di a cistitis hè sempre sottu a tutela di un veterinarju. Prima di inizià u trattamentu, u duttore deve piglià l'urina è e teste di sangue da u cat, stabilisce a causa è e malatie. Ma tutta a stessa cosa più chjucu à qualsiasi partenarii di u duttore hè di revelà è eliminà a razón di a malatia, è ancu per furnisce à a petità restu necessariu è u calore. Allora, prima di tuttu, per un cat, hè necessariu d'equiparii i so siti favuriti cù un colazione friquenti è di eliminà e borchi in a casa. È solu dopu chì hè pussibule cunse u chjode di u duttore:

  1. I gatti da a natura assai beie, ma duranti una cistite d'una malatie, bisogna beie assai più di sempri. Per quessa, avete aduprà una zucchina à vintu in a vostra petite parechji millilitru di acqua à ghjornu.
  2. U rimediu più cumuni per l'esencia sintomatica hè Dopu Cistite. Provene un desinfettatu complemente, antiinflamatori, analgésicu è diureticu. Hè prescrizione per a prevenzione o trattamentu di a cistitis privata, ma ancu urolithiasis . A cistite di dose si detti a cistitis hè necessariu, secondu u pesu di u cat - un animali chì pesa à 5 kg hè prescribed 2 ml è più di 5 kg - 3 ml.
  3. Se si detecta una flora microbiana patogenica, u veterinariu prununcele antibiotici. A più cumuna è l'amoxicillina, chì hè datu 3 ora di ghjornu à una rata di 20 mg di medicina per kilogramu di pesu. Ma hè chjaru cum'è prima nantu à appuntamentu per fà un testu animali per a sensibilizazione à a droga. È per eliminà l'effettu negativu nantu à u corpu in parallella cù l'antibiotici, pudete dà u pruibiticu o enterosorbenti di corsi.
  4. Medici spalmolitii, cum'è no-shpa o papaverine, sò prescritti in injections di 0.5 ml cada uno. Sè avete pruvatu à dà un attu piglia una catta, ùn hè improbabile chì piace u gustu di sta midicina è ùn averà micca piglià.
  5. Per sguassà l'intruszione, u ghjattu hè messu un cuncettu cù a suluzione di Ringer. Ma questu hè fattu in giugno in u casu chì a orina ùn si ponu alluntanatu. Sta cundizzioni hè periculosa per a vita di l'animali, cusì u trattamentu di questi signali di a maladie si deve esse realizatu in l'uspidale. Eccu, se ne necessariu, u duttore pò esse eliminatu l'attache medicu o ancu cù l'aiutu di l'interventu kirurggicu.

L'errore principalu di i patroni in casu di a malatia di u ghjattu cù sta malatia hè l'opinione chì a malatia pò passà per ella stessu. Ma a cistite ùn passà micca. Per quessa, à i primi signali di a malatìa deve cuntattà un vetidariu, chì metterà u diagnostice curretta è cunsigliate cumu per trattà a cistitis in u so cat.