Cunsigliu di esercizii di Cindy Crawford

Cindy Crawford hè un famusu modellu di u Topu di Hollywood chì veramenti cambreu u mondu sanu quand'ellu hà sappiutu di esse rinfrescente è più bella chì avà, solu 2 mesi dopu di dà nascita. Dopu questu, u settore di l'eserciti di Cindy Crawford sparsi in u mondu.

Ma, cù u settore di l'esercitazioni da Cindy Crawford, avemu bisognu di una pocu ciò chì hà sappiutu superimenefiante - piglià un piattu di carte per furmassi cun voi. Perchè - leghjite quì sottu.

Cunsigliu di esercizii cù Cindy Crawford

Pigliate i cartulare è sguassate una parte di a manu nantu à a tola stessu - ciò chì avete sguassatu, posite à frebba, è ciò chì ferma vi serve cum'è un coach. U numeru rimorsu di e carte chì vi diceraghju quale parechje repitizioni di esercii.

  1. Scopre u zitellu - facemu d'allastrocchi nantu à e ciloghji, è diminuemu finu à chì u collu era quantu pussibuli allargate. Scalfamu 20 vede.
  2. E mani nantu à e malignamenti, intornu à u spalle è nantu à u sopra. In parallelu, ùn ti scurdate di sculare in u so stomacu. Scalfamu 20 vede.
  3. Esercitu "corda" - stende i brazze in i lati à u nivellu di u focu, i peri anu più largu ca l'spalle, u stomacu hè strinte. Si stinneti in una direzzione, in una altra direzione - cusì, amintulà i nostri costi.
  4. Strapamu e so mani, pusonu e nostre mani in u lock. Partì ci andemu, toccu una perna, in seguita a secondae stura è torna torna stretchendu. Tulemu a basculazione è svantaghju energeticu in alta veloce, repite tutti i stessi da l'altra parte - perchè allughjà i nostri peri.
  5. Pigliate i carti in e mani, fà i sit-ups . Pusendu i nostri pedi, undughje un pezzu di i calcutti in i bandieri, piglià una carta; andemu da quì, aggradendu cusì chì avemu da andà à u pianu, ponu una carta in u pianu. Vultemu in daretu è aghjunghje, fendu una carta cada volta. Finite quandu ùn ci hè micca una carta da manca.
  6. Cascate cù cartone - lunandate per andà in un pezzu di cartoni nantu à u pianu sopra à u dirittu di noi stessi. Allora pulemu un avvena, pigliate una carta, u ghjinochju toccu u pianu, u corpu hè toscatu. Cumpulisce tutti i carti unu per un, chì porta à esse attese cù un pede. Allora ripetemu da a seconda ghinocchia.
  7. Chjapperu nantu à a so back, e so ghjetti, i carti sò nantu à a listessa linea cun u panicu. Mani da a testa, cullà nantu à l'exhale, falà nantu à u respiru. Executate 20 volte, fate u corpu in l'ascensezione è in una mappa cullate tutte e mani.