Museo Nazionale (Montenegro)


Montenegrins cherish and cherish the customs and history. A cità di Cetinje hè a cunclusione di l'identità è a cultura naziunali, hè quì chì u museu Naziunale di u paese (Narodni muzej Crne Gore o Museo Nazionale di Montenegro) si trova.

Infurmazioni ghjugna

L'istituzione hè in un antica casa di guvernu. Dopu, stu edifiziu era u più grandi di u Montenegro è designatu da u so famosu architectu Italianu Corradini. In u 1893 hà dicisu di creà u Museo Nazionale di Montenegro . In u 1896 hà fattu a so apertura ufficiale.

A cullizzioni di a retazioni di u museu copre l'epica da a mità di u XV sèculu à u presente. L'istituzione presenta vignaghjoli ricchi è interessanti, per esempiu, parechji documenti, pittura arti, parechji ettografi, mublone antichi, esposizione militari (in particulare parechji òrdini, pannelli e armi turchi), troii archeologi, etc.

In a bibliuteca sò quì 10 mila libbra, in esempiu trà eddi in edizioni rari - 2 uccisione Oktoiha. Eccu una cullizzioni più grande di pannelli turchi in Auropa, chì hà 44 articuli.

Chì ghjè una parti di u Museo Nazionale?

Questu istituzione hè cunsideratu una istituzioni cumplessa chì combina 5 musei di temi diffirenti:

  1. U museu d'arte. Hè stata uricata chjamata a Galeria di Scena è hè apartu in u 1850. Eccu avete acquistà cun i cullezzione moderna è iugoslava di icone, sculture, freschi di pietra, cartavjette, etc. In u cartulare, u museu possa de circa 3000 exhibits. In un salottu solu di l'istituzione, ci hè una cullizzioni commemorativa custituita da opere di Picasso, Dali, Chagall, Renoir è altri artisti. E so opere sò intese in diverse stanzi è stili (Impressiunisimu, realisimu, romanticismu). U specimen più preziosu hè l'icunettu miraculu di a Virgen Filarmonica.
  2. Museu storicu. I visitori quì puderanu acquistà di prelavica è medievali, è ancu cù altre stage (politicu, culturale, militare) di a furmazione di Montenegro. U dipartimentu fù apertu in u 1898 è hè cunsideratu u più chjucu di u complexu museu. U bastimentu hà una spaziu di 1400 metri quadru. M, chì custate 140 magazzini cù esibizioni, ritratti, diagrammi, mapepi è altre documentu archiviu. Inoltre quì puderebbe vede muniti antichi, cobre è ceramica, libri artificanti, murals, ornamenti, etc.
  3. Museu etnulogu. In l'istituzione pudete acquaghassi di una cullizzioni di tessili, strappa, telenovella, armi, vestiti, nutizie, strumenti musicali è una exposition custituita da opere d'arte nazionale. U museu conta a vita è l'intrattenimentu di i viulenti lucali quattru centu anni fà.
  4. U Museu di u Rè Nikola. Fu fundata in l'antica residenza di l'ultimu monarchu di Montenegro in u 1926. Eccu una cullizzioni unica di e cose ralegraali: armi, vestiti, emblemi, libri, quadri, ornamenti, utensili di l'utensili è l'articuli di casa. I esposi eranu cullati pocu à pocu, è oghje venerdi musei chjusi acquaint visitanti cù a vita di i guvirnanti.
  5. Casa di Petr Petrovich Nyogosh. Hè in l'antica residenza di u monarca, chjamatu Billiards. Stu museu commemorativa mantene a memoria di u regnu di Montenegro. Eccu l 'internu di u XIX seculu fù rimpruvertitu, in quale a famiglia di Negosh hà campatu. I mura sò imbruttati cù ritratti di celebritativi di quellu tempu, è in i libretti sò i libri maghie.

Funzioni di visita

L'Excursione in u museu hè guidatu in Russu, Italianu, Inglesu è Germanu. Se vulete visità tutte e 5 istituzione nant'à una volta, pudete cumprà una unica sottumissione, quale custate 10 eurò.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Cetinje à u museu pudete camminà in carrughji di Grahovska / P1 è Novice Cerovića o Ivanbegova. A distanza hè di 500 m.