U museu apertu "Ballenberg"


In u 66 ettari di terra in Suisse , in u cantone di Berne, vicinu à a cità di Meiringen, in 1978 un museu apertu "Open Swiss Air Museum Ballenberg" hè statu stabilitu. U museu accuenti i visitatori cù a cultura rustica, i customs, vacanze, tradizioni è articuli di i residi lucali in diverse regioni di Suisse . In "Ballenberg" ci sò circa e centu deci e casi, quale l'età di più di centu anni. In i case, a situazione hè restituita in tuttu, è i travaglii artisani sò in modu di travagliu.

Cosa da circà à Ballenberg?

  1. Edifici . In u territoriu di u museu sottu u celu apertu quì 110 òspiti d'architettura di ogni regione di Suvietà. Quì pudete vedere i casi di l'agricultori ordinariu, chalets à paese di cumpagnie, stables, una splutazioni agricole, un mulinu, u parrucchieri cù i saloni di l'omi è di e donne, una scola. À ogni edifiziu hè un segnu cù una discrezione detallata di l'ughjettu, a so apicultori è i salotti interni.
  2. Animals . Ballenberg ùn hè micca un museu avvolta cù esposi dusty. Eccu aghju cullate più di 250 animali chì rapprisentanu tutti i cantoni di u paese. Ùn pudete micca vede solu, ma ancu l'alimentani, chì face stu locu assai attrattiva per i turisti cù i zitelli . L'articuli simili, l'animali sò parti di a civilizazione campagnola. Cù l'aiutu di cavalli, viteddi è vacchi, chì lavora a terra per l'ortu è l'articuli di trigliu, ciume nantu à l'articuli è di tissuti di l'ovuli, i piume è i piume d'avè sò usati per fassi cofre e manni di travagliu.
  3. Giardini è i giardini . A vita rurale ùn si pò imaginassi senza un giardinu è un giardinu, chì furnisce i prupietari cù prudutti freschi. In u territoriu di u Museu "Ballenberg" pudete vede u sviluppu di a cultura di u giardinu di u suizo. Quì pudete vede totti tipi di verdura, fiori ornamentali, arbusti arbusti, è ancu acquistà acquaghjone di aromi medicinali, arbusti boscati è fiori di u paese, quellu esposizione chì hè indicatu vicinu à a farfalla. In u sotano di a farfalla pudete vede a produzzione d'olii essenziali è di i prudutti naturali.
  4. Workshops . À l'aria aperta in u Ballenberg pudete vede u travagliu di furmagliu di furmagliu, tissuti, calzarii, di cicculata, induve ùn vede micca solu a fabricazione di u pruduttu, ma ancu participanu direttament in u prucessu, cumu ancu cumprà un souvenirsi artighjanali. Ogni vitturi di ghjornu sò sopra à i travaglii per fabbricà pate, cordone, capelli palla. Opere dinò per avè acquistatu cù i rami indigenasi di u svizzeru, per esempiu, a pruduzzioni di furmagliu è oliu in Engelberg , ricami è tissuti in Appenzell , a decorazione di Basilea, di scricchi e a fabbricazioni di scarpi in Berna .
  5. Esibizioni . In a maiò parte di e caseroni sò parechje exhibizioni tematicu permanente, chì sò dedicati à l'agricultura è a vita di l'abitanti di u museu. Pagaete attenti à l'expositi dedicati à a pruduzzione di sita, di costumi suciani è di fà musulmana. In u territoriu ci hè un museu di foresta è una spettazione speciale per i zitelli "Casa di Jack".

Cumu ghjunghje?

Da a cità di Interlaken, piglià u trenu R è IR à l'istazzione di Meiringen è và 7 stanzi per l'stazione Brienzwiler. Da Lucerna, piglià u trenu IR circa 18 minuti in trenu à Sarnen senza pare, cambià à l'autobusu è vai 5 stanzi per Brünig-Hasliberg, da Brünig-Hasliberg da 151 bus ride 3 stati à u museu.

U ticket d'ingressu à Ballenberg per un adultu costa 24 franchi suvi, u bigliettu di u zitellu di 6 à 16 anni di custioni 12 franchi, i zitelli sottu 6 anni sò liberi. Una famiglia di quattru pudete visità Ballenberg per 54 francu nantu à un bigliu di famiglia. U museu scorri da u principiu di aprili à a fini di uttrovi ogni ghjornu da 10-00 à 17-00.