Stazione di stazione ferroviaria (Chaplin)


Chaplin - una chjuca è assai chjuca in Bosnie-Herzégovine . Ùn ci hè micca edifiziu anticu quì, alcuni edificati date à a fini di u 19 u 20 prima seculu. Chaplin ùn hè micca un centru turisticu, ùn ci hè veramenti micca un locu per marchjà quì, salvu per esse da a cità - quì pudete truvà parechji cose interessanti.

Ciò chì hè nantu à a chiazza?

A piazza di Chaplin hè a cunnessione culturale è di trasportu di a cità, u so centru, è à tempu un attrattu turisticu. Ùn ci sò micca un signu monumentu o esemplari di l'architettura antica, per questa funzione hè pigliata da dui stazioni di trenu - bus et ferroviaire. Per un tren o un bus puderete un viaghju à Sarajevo, Trebinje o Neum, o fora di u paese, in a listessa Croazia - ùn esse un desideriu.

Cosa da fà?

L'piazza di stazione di Chaplin hè un locu fugliale. Ci sò tanti cafeti è ristoranti quì chì hè assai difficultu d'sceglie micca qualunqui. Da ogni munnu pò esse cusì diliziosu. A culinaria ùn hè micca solu solu - Serbiu o Croate, ma ancu europeu. I porzioni sò grossi, è i prezzi sò assai affordabbli. Circa sò e ricordi daveru è picculi buttane adattati per e shopping rùmpie.

U quadru di a cità hè una mostra di l'ordine è di a limpezza. I lochi di fiori beni manteni l'ochju cù u rivoltori di culori, i funtani sò fascinati da u spray di l'acqua di cascata, è in numerosi banca sempre qualunque qualchissia torna.

Cumu ghjunghje?

Sta pregunta ùn sia ghjuntu per i viaghjatori, perchè arrivanu justo à u quadru di Chaplin. Se vulete visità stu paese, pudete cumprà un imbarcu di trenu o un autobus d'ogni partitu in Bosnia-Erzegovina . In casu ch'è sughjurnate quì per un o dui ghjorni, quand'ellu ghjunghjenu in un caru pagatu, ùn era micca bassu è mandatu à a squadra à pedi.