Muffin rolls

In u post, troppu, cum'è documenti, ma parechji bassini à stu tempu sottu a prutezzione. Demu avà a dicu issa manera di fà pane magu.

Post bun with cannella - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In un pappagallo pour acqua calda, fate u ligumi, u zuccheru è stirchese finu à chì u levitu disolvi è ponu in calore, perchè u capu spumante s'arrossa. Pomi pour un'altra 1/3 farina tamanta è imberate bè. Pour la farina tanticchia, stitch up. Avemu sempre una pasta moltu grossa nantu à a tavula, fate u resto di a farina è mischjanu bè. Avemu postu a pasta passata in un tavulinu, i cuprì è a pulemu in caldu. Doppu avennu doppiu, accuminciò, cogliu novu - è in calore. Dopu u sicondu ascensione, puderete prucede à travaglià. Scumpemu a pasta in 6 parte, trasmettenu in un cìrculu, sprecchule cinnamone, rintelu cù rotuli è tagliate da u largu, senza avè ottinutu u fini. Piglià e cima è apague a rosula. Cusì facemu cù tutti i piezzi. Pujene i chjucchi nantu à una baking panettone è aghjunghjenu à 200 gradi per uns 25 minuti.

Bakelli di patata frisina

Ingredients:

Preparazione

In acqua calidez, dissolve levitu frescu, pour sucre. I pate nantu à un uniforme sò limpiati è trè in un grossore. Mettite a farina cù u salinu, l'oliu d'oliva, a patata è u lettuciu dissolutu. A massa resultanti hè di creà l'minuti per 50 in un locu caldu. Forme per cupcakes o muffins sò riditi di mantra, ci ponu in porci di massa, metteranu a mità di u voluminu. Top tear with sesame and leave a quarter a hour di risaltà. Bolli pastri à migità à una ora à una temperatura moderata.

Praxisati di zucchererà è di cinnamonu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Oghje un levitu frescu cù l'acqua calda, viaghja in saline, a farina tamanta è amassi a pasta elastica, per cunvenite, fiscali manu cù l'oli vegetale. Chjama a canna à u zuccheru. Approximately ¼ azucarera da u volumu totalu hè dissolutu in 50 ml d'acqua calda. A pasta hè rotata cù una capa di 10 mm. Lubricate a cima cù un sbagliu culinariu cù l'acqua dolce è appliice una capa di raccoli di zuccherinu è di cannella. Ròttulu u rottu di moltu, è poi chjappà in pezzi, chì avemu spianciatu nantu à una pappagallo. Ogni palcita hè lubricatu cù l'acqua di zuccheru è i vintu à vintu a meza ora. Avemu simu furmagliu magre con zuccherer è cannella per una meza ora.

Bunchi pranziati cù pasi

Ingredients:

Preparazione

Agitate lecece secu è u zuccherinu in acqua cale finu à dissoluzza sana, è poi di lascià in u calore per formar un capuz strappatu. In una prufundità prufonda grande, combina a farina, cunfisata subitu, cù salitu, levitu, oliu d'oliva è pezzi. Amminimu a pane è a pane nantu à u calore per andà per una ora, cumprendi a capacità cù una spugna. Quandu a massa hè duplicata, amaru è fate pasticci. Pusicate nantu à una pappagallo di bagnace è lasciate per ottene 20 minuti, copercia, per ùn avè arriatu. Piglianu cù oliu d'oliu è coccia in u fornu da circa 25 minuti.