Torta cu cirasa

Cottura cù frutti hè incredibile savore è gustoso. Ci sò avè qualchì ricette per preparalli cuncetti delicious cù ciliegie.

Torta "Cirasa d'invierno"

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparanu una cirasa. Se usa un cherry congelatu, da primu hè duvutu esse ghjuvatu à a temperatura di l'ambienti è affissà u sughjettu di u fruttu. Sì avete aduprate una cirasa da compota, poi a ghjucata à un colatore è permette di salià u liquidu. Sì a ciliegia hè fresca, perchè noi allora dorme cù u zuccaru è in una pezza a purtalla à foglie sopra u caloru. È dinò a ghjunghje ancu in un colatore per stazzile u zuccu.

Avà accade à preparà a pasta. Cumu combina a farina, u salinu, u zuccaru, a vaniglia è a sosa, cunglite. Scambià a mantena è calda tuttu cù un cuteddu per fà u foglie di focu. Aghjunghjite a crema agria è fassi a pasta. Questu hè abbastanti densu, ma di plastica. Per fà tutti i tubi sò da listessa talla, pudete fà un mudellu di carta o cartone - un rectangulu 30 cm longu è 10 cm di anzolu. A pasta hè divisa in 15pieci, ciavuna d'elli hè stata rializzata è chjappata in securità cù u mudellu dispostu.

Per ogni pezzu di massa, vicinu à u borde, ghjittassi una fila di ciliegli è u roll u roll. A cusgitura è l'arme sò stati beni cumpresi chì u zucchinu ùn manca leak. U pan hè cupartu da u pergaminu, pudemu stallà i nostri rotuli cun una costura è à una temperatura di circa 180 gradi falleanu durante 20 minuti. Mentri i tubi crescianu, agghiuncemu a crema. Prima di sbattione a crema agria finu à u lisu, aghjunghje u zuccheru è u zuccherinu di vellucciu è a battiri.

Cumminciamu a cullittari u pastellu cù cilieghjani è a crema agria. In un grande prugnu stallatu, aghjustemu un numme di 5 tubi è l'avemu a lubricate cun una crema, u capiddu sussigratu serà 4 tubi, da 3, 2 è 1. Cù ogni furmagliu è i bandieri sò trattati bè cù crema agria . Scorcheremu a cima di u pasticcellu à vuluntà. Chistu pò esse frutti tanniculi o ciobba grated. Grazie à l'apparenza di questu pastellu hè spessu chjamatu "capanna cù un cirasa". Prima di serve, l'avemu immersi da almenu 4-5 ore in a fria.

Cake with cherry "Delight"

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per imposte è impregnatu:

Preparazione

Pienghje i ova cù u zuccaru durante 5 minuti, aghjunghje a farina è amassi a pasta. A forma hè lubricata cù l'oliu, hà versatu in a massa è mandati à u fornu. À una temperatura di 180 °, asci da circa 25 minuti. Scavalcate u granu cun cumuli di ciliegia. Semu dispostu nantu à e ciriri senza pesti. Facemu a crema: frusta la crema cù u zuccheru, aghjunghje l'mascarpone è a mixta. A crema hè spargugliatu nantu à i cheri. Chocolate frotia nantu à un grossu frazu. Prestite cake cù mascarpone è ciliegie hè sprinkled con chocolate e mandatu à u friddu durante 3 ore.

Torta cu ciliegia è cioccolata

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Oghje l'ova cù u cacao è u zuccheru. Siftemu a farina, mischjà cù u pane di coceriu è friddu in a massa di zuccaru di u zucchero è amassi a pasta. A forma hè lubricata cù l'oliu è aghjunse a galletta à una temperatura di 180 gradi per una mitadila d'ora. Quandu u foglie di sponge cake hè fretu, tagliate à 4 parte. Fate a crema: crema azucarera cù zuccheru è zucchero di vellerie. Add mascarpone è mischjà per fà una massa homogeneia. Ogni torta di biscuit impregnated con zucchero di zuccheri è lubricatu cù una capa di crema, in cima di a quale avemu dissemi la cirasa. Chocolate rêglea è decoranu u cima di u pastellu.