Perchè ùn puderaghju andà à u cimiteru u mumentu?

In a maiò parte di a ghjente, u cimiteru pruvucalla sensu displeggiatu è spavinturu, è temi eranu attuali in u populu è in tempi antichi. Tuttu st'ecece pruduce a prisenza di una varietà di superstizzioni , per esempiu, assai maravigghianu si vanu à u cimiteru annunziatu, è quandu hè megliu fattu. I signali ùn sò micca un ordine è ùn sò micca esse infurzati da qualcunu, perchè tutti hà una scelta per ghjunghje o micca.

Perchè ùn vanu à i cimiteri annantu i quattoni?

A maiò parte di a ghjente l'accetta cù u rispettu di a ghjente, è parechji sò più solu un riflessu di fantasìi. Inoltre, in i tempi antichi, i signali eranu solu una manera di gestisce e persone, per quessa chì una parte di a caminari di u mesecru in un cimiteru era inventatu da e circustanza.

Per truvà a risposta à a quistione principale, avete bisognu à guardà a Bibbia per truvà l'opinione di u cleru. A Chiesa determina ghjorni impurtanti quandu visitate tumbini di pezzi vicinu hè un must. Prima di tuttu ciò chì tocca à i ghjorni di cummemorazione: u 3u, u 9 è u 40u ghjornu dopu a morte. Hè ricumandemu per andà à u cimiteru u ghjornu di a morte di una persona, Radonitsa è u sabbatu, perchè queste ghjornu sò cunsiderate un funeral. 8 ghjorni prima di a Gran Guerra Patriunale, u sàbatu hè ancu cilibratu cù carne. Ancu visitate ancu e tumbuli di i so figlioli morti in u ghjornu di a Santa Trinita, ma a iglesia ùn li ricumandemu micca, perchè s'ellu ci hè un desideriu di visità i morti, hè megliu di fà nantu à a vigilia di u vacanze in u ghjornu di a Santa Trinità Parente dissabte.

Avemu bisognu per esse da esse possibbi à andà à u cimiteru u meseczu, è se ferma quantunque avete un ghjornu di a settimana per visità parechji difetti è amichi. In fattu, a Bibbia è a chjesa ùn ponu accunsenterà visità u cimiteru in certi ghjorni, ma ùn ci hè micca pruibitu direttu, più per quellu chì ùn pudere micca fà passà à u cimiteru u mercatu. I sacerdoti di dì chì nimu pò permettenu viaghjà una visita à a tombu di una persona estimata, soprattuttu s'ellu ci hè un forte disprezzione. Parechje persone vene à u cimiteru è parranu cù u mortu aiuta à cunciliarii cù perdita, capiscenu i vostri pinsamenti è di calmà. Per sintetizà, unu pò dì chì a persona sia per passà o ùn cammina à u cimiteru nant'à u meseccu, invece di i preghjudizi esistenti.

Avà parlate cusì comu visità corre u locu di famiglie è amichi chì anu falatu. A chiesa, parlendu di u mortu, prefisce l'usu di a parola "mortu", chì volenu chì u tempu vene quandu Diu rianimarà i credi è a tumba seranu u locu induve una persona hà risuscitatu. Hè da quì chì a tradizione è u regnu nascenu a cura di u locu di u funerale è di decorar cù i fiori vivili è artificiale. In visita a fossa di un amatu, hè cunsigliu per vende una candela è di rializà lithium, esse, per esse in silenziu per un pocu tempu vicinu à a liceu, è deve esse fatta significativamente. Hè cresce chì, in un tale tempu, i boni pinsamenti saranu più impurtanti chì qualche parolle. Puderete ancu leghje una prichera o un akathist chì ripiglia, chì sarà megliu megliu chiancennu. Inoltre, i psitiche in generale dicenu chì ùn hè micca putente di chiancià pè u pòpulu mortu, perchè l'ànimi in u prossimu mondu ci sò affucannu in elli. Hè bisogna à dì à a tradizione generalizata trà e persone - per voglia a tavula è di vìviri vicinu à a tomba, ma tali accussioni solu insultanu u ricordu di u mortu. Una tradizione cumuni hè di abbandunà u nutrimentu nantu à a tomba, ma hè pagana è a megghiu soluzione hè di dà l'alimentu à u cresciute. A chiesa ricumanda di visità u tèmpiu senza fallimentu, di mandà un nota cun u nome di u mortu. Cusì, micca solu per voi, ma dinò a ghjesgia a pricà per l'anima di una persona difunta.