Tia à settembre - i segni

I futuri cumpagnie è i so parenti stillannu chì a scelta bona di u ghjornu di u matrimoniu hè a garantia di a felicità di a famiglia. Spessu si ponenu à a fonti di i sapienti di saviezza folklanti, per previsa ciò chì l'aspetta in u futuru. Sicondu a tradizione, i unioni di i sposi sò spessu cunclusi in early autumn, perchè i nostri antenati crèdenu chì era da questa ora veni l'epica cchiù prufederale. Per esempiu, assai signi annantu à a matrimoniu in settembre sò chjamati felice. Ma quì un fattore impurtante hè u ghjornu chì a ghjente s'hè culligatu per passà sottu a corona.

I ghjorni prumbiami per a festa in settembre

I dui ghjorni per a sposa sò tradiziunale cunziddi di u 22-23 di sittembri, chì coincide cù i ghjorni di l'equinocxe. Hè cresce chì cù queste data sò assuciati cun cambiamenti favurèvuli, chì ponenu un fundamentu solidu di felicità di a famiglia. Ma à u principiu di u mesi, i casamenti ghjucà raru, perchè si crede ch'è u matrimoniu, cunclusu u 10 di settembre - cù Anna è Savva - prumittìanu à i novi partiti una vita cumuna in a miseria è a miseria. A maiò spessu, a festa hè postposta à a seconda mità di u mesi - dopu à l'iniziu di l'estiu indiano, dopu à u 14 di settembre.

Chì significarà u matrimoniu in settembre?

Doppu ca l'unioni di dui amanti sò felice, hè ghjudicatu nantu à i diversi sinistri di u vaghjime. Per esempiu, se u ghjornu sceglie per a festa era bello è assolutu, in una famiglia ghjovira chì anu l'armunia è l' armunia . Se si cuminciò à pioggia, ci sò certe difficultà. Ma se l'acqua da u celu s'insiri direttamentu durante a ceremonia - questa hè a ricchezza. Hè micca vallenale di prumossu soldi per una venerazione in settembre - vi pigghià un pezzu di tempu per pagà i debiti. Pi pigghiari lu cerimoniu prima megliu di pranzu - allura l'unioni durà. Si qualchissia da l'eterni futoni hè natu in u sittembri, ghjunghjite bisognu di sceglie un ghjornu per a vanda, chì ùn hè micca cunvalidatu cù u ghjornu di nascita, altri u matrimoniu serà infelice.