Perchè u sughjornu di u grandfeaniu?

Spessu in un sognu, a ghjente venga à parenti morti. Per scambià a visione è capisce ciò chì hè d'aspittà dopu, hè necessariu di scummigghiarià ciò chì l'amatori di u grandfrattu. Per una interpretazione più precisa di u sonnu, richiamà tutte e so dati.

Chì fai u so sonnu di u grandchildore di vita?

Se u trazettu di a visione, ci hè una cunvirsione nantu à altri tonelli cun un parente, perchè, assai probabili, pudete esse dopu da cunflitti cù u populu circondu. Spessu un sonu cusì dice chì ci hè troppu strettu nantu à i nostri amici è parenti.

In u casu quandu a conversazione in un sònnu hè tranquillu, nunda di male hè micca d'aspittà. Pò esse una visione chì prumesse un cambiamentu di tempiu. Puderia ancu esse un simbulu di prutezzione. In particulare, si u missiavu avia un sònniu in questu pezzu, quandu i malati è i malatie cuminciaru à esse pilatu di tutti i costi. In questu casu, vale a pena aspittà una risulazione iniziale di a situazione, è in u megliu modu.

Perchè u sughjornu di u missiavu averebbiutu cù a so bagnu?

Oghje ghjornu hè un avvirtimentu annantu à i cambiamenti vinuti. Ùn vi scantatu, forse anu da esse solu per u megliu. Sì u babbu in u sognu ùn era micca cuntentu cù l'azzioni di a bedevule, questu pò esse un prughjettu di una malatìa, chì, per voi, ùn sarà micca prolongatu o pisanti.

Inoltre, una visione pò esse indicazione futura disputa famigliali. Hè cresce chì, se l'Avia era in un sonnu cusì cù a so nieta è hà datu un rigalu, in u futuru avemu da aspittarià un cunflittu cun una persona estrema, chì, in ogni casu, finisceranu bè rapidamente è senza cunsiquenzi sfaguate.

Perchè u sughjornu di u missiavu avè in un casculu?

Ma sta storia dice chì in u futuru vicinu hè necessariu d'esperià à prublemi. Puderanu esse biguardate à a situazione di materie è à a salute. Un tali sonnu aviseghja di u periculu, è parra di a nicta di mobiliscia tutte e forze per u prublemi. Un tali sonnu hè un omenu di u fattu chì prontu u periodu difficili principià à a vita, ùn hè micca esse faciule solu di superà.

Ciò chì hè a so mamma è a so mamma?

Questa visione indica chì unu deve visità i so parenti fallecidos. Sè pussibule, vai per u cimiteru o almenu pusà candele in a chjesa. L'abuela è u missiavu pò ancu mandà qualche infurmazione. Per esempiu, siddu dichjaru ch'elli avianu bisognu di cumunicà cù l'altri parenti, in un altru mondu ùn sò micca felici cù u fattu chì i liga familiale anu fattu più forte forte.