Emilia Clarke prescriuse in u cuntrattu u rifiutu di sceni sessuale in u "Game of Thrones"

Emilia Clark hè unu di quelli attrici chì avvicinavanu à a custruzzione di una carriera di Hollywood, cun un settidu di richiesti per elli è i direttori. Dighjarà oghji cura di u so travagliu da un puntu di vista prufessiunale è ùn vole micca à attrenda di una sola imagine.

Emilia Clarke hè cunnisciuta da i film fans per u rolu di Deeneris Targarianu in "U ghjocu di tronu". A serie hè china di sceni sexy è brillanti imaginerivi maschili è femini. Sicondu Emilia in u filmu, scènsi sessu franci mancani a so sofisticazione, cusì dicia chì ùn viaghjà contr'à u so prumusiru propiu.

Leghje ancu

U cuntrattu di l'attrìzia era supplementatu cun un novu puntu - u rejetu di sceni sessuale.

Dui anni fà, à l'iniziu di u "Game of Thrones", l'attrice hà fattu cumpressi è spessu sottumessi in u nude è participatu à sceni sessuale, ma poi, per ragiuni riligenti, ella refusau d'apparenza in u quadru senza robba. Per a stessa raggiuni, l'attruttiva rifiutò à sparà in a scandalous film "50 sfumature di grigia", chì libertau u locu per l'istante a nascita - Dakota Johnson. Avà Emilia Clarke prescriuse in u cuntrattu un rifiutu tutali di nudalità è sceni sessuale.

Fortunatamente, l'attrice ùn face micca a negligenza è u rolu di un pianu. Emilia palesa in altri cinema famusi: "Terminator: Genesi", "Hemingway di Casa".