Chjamatu ricunniscenza in l'amori di i mariti Beckham hà u ghjocu in Internet

Chì ùn hè micca maravigghatu nantu à u Valentine's Day? Probabilmente, parole sinceri d'amore. Da sta maravillosa tradizione, l'astri ùn anu micca esse, facennu rializziu reale romantichi à a so secunna mità. In ogni casu, a maiò parte di tutti l'utilizatori Internet sò stati culpiti da a famosa famiglia britannica Beckham.

A famiglia Beckham

Tuccettu e cunfessielli di Davide è i zitelli

Malgradu l'ordine assai stritta di Victoria è hè ora attualizatu preparanu per a mostra di a so nova cullizzioni in New York, a famiglia hà sappiutu à sempre a sorpresa, brevi "pulling" di u schedariu di travagliu. Aieri David nantu à una pagina persunale in a reta di a sociale aghjunti una stampa foto di u archiviu, di quale ellu u so muggheri. Sutta iddu, l'ex-footballista hà scrittu e seguenti parole:

"U Valentinu di Valentin Felice, a me preziosa moglie!" Aghju aghju gràzie per i vostri mumenti felici chì avemu avutu. E vogliu ringraziarii per trè zitelli è una ragazza. Sì, cum'è sì, sò bè! "
Foto di Instagram da David Beckham

Dopu questu, a retagliu dimustrava cagiunendu chì a so afera, Harper, felicitò a so mamma per questa fabulosa festa. In a prima photo, una picciuttedda di 5 anni hà segatu a tappa di a cartolina chì hà stata fatta. Era fattu di cartulare nìvuru, nantu à quale ci hè un bouquet di culurite culurite, allu cù cintes brillanti. In listessa carte, e seguenti parolle sò scritti:

"Io, Mamma, ti adurà. U valore di San Valentinu! Ti vògliu vulete esse u mo Valentinu. Dite bè? Cun amuri, Harper ".
Victoria Cartolina di Harper
Leghje ancu

Victoria hà rispondenu à felicità

Ùn risite micca à l'articuli di i fiori chì ùn puderanu è quasi sùbitu nantu à a so pagina di a rete suciale chì publicava a so cuntenuta post:

"U caru e amatu! Tù cun festi! Harper, sicuru a mamma hè u vostru Valentine!

In modu, mentre Victoria cunquista u mondu di a moda, David hà pigliatu à cura di tutti i zitelli. Ùn ùn solu ùn cuntene i so studii è i visiti à parechji gruppi, ma ancu pruvatu à guarantiscia chì a famiglia hè a freti più possibili. Questu annu nantu à u Valentine's Day, l'ex-futbolista hà purtatu i zitelli à a so mamma in New York. Mentre a Victoria si dedicava à i mostra, David andà cun i zitelli à musei è centri d'entretenimentu.

David Beckham cù i zitelli
Victoria Beckham in New York
Davide è i so figlioli visitanu u museu in New York