Comu fassi pianta?

A pitavagazza hè una pianta amatori cù umidità cù e radichi uttimisimi per a radicali. Per fà piantà din vegetale hè bisognu di sapè parechji matessi. In questu articulu avemu a parrari cose cumu di pivaremu li fraschi è di manera di furnisce cù a cura necessaria.

Preparazione di Seed

Prima di ponae, i zitelli sò stati zuttati per un ghjornu in acqua calda incù l'aghjunzione di preparatori adattu specialu o cù una colazione di cia! E staghji inchjati, quandu si pianta in terra, dà chjucu cum'è prima a simana.

Regoli di sbarcà

A mansa di pittaccia hè un picculu glomerulu, da quale anu sviluppatu à 5 frutte. Dunque, a pianta, pona nantu à a pianta aperta, devia esse finamente parechji volte. Questa operazione pò esse evitata per cogliu un gran numaru di frutte, siddu avemu i cultillatevi di sidru.

Quandu i pomi di manzalla, pudete cumincià à crescenu in a primu aprili in una stanza cun una temperatura di almenu 19 ° C. Mentri hè necessariu di pianta beole in a primavera direttamenta in u palcu di l'ùltimu, solu quandu u spicca calienta à 10 ° C.

Ancu a pesar del fattu chì sta pianta stessa hè abbastanza senza pretensione, unu deve mancu cura cun prudenza ellu u locu per plantà. Fighjendu nantu à quandu a pianta beole, u locu ottimu serà un lettu cù u linu ecunomicu. U solidi acidicu ùn sò micca adattati per cultivà. Inoltre, ùn abbiuscia micca a pianta cun pururu.

Inoltre, betula - assai piace à u calore è a luce. Per quessa, hè necessariu di organizà un lettu per a palloncina in u locu sole, perchè ancu una svergumatura perchè pò influenza averebberu a quantità di vindemii. Se parlemu di fàriche corremitamenti beni, po è megliu a pianificà u terrenu precuffulatu in i surghjenti situati à una distanza di circa 50 cm l'una di l'altru.

Duranti u periodu vegetativu, a farina si deve esse abbastanza abbastanza è ghjuridica perpende.