Ogni tutali di l'attrachju in 2013

Ogni uceanu di moda in 2013 sò assai varianti varianti di mudelli di culore adattati per caminari di a cità è per u travagliu. In ogni stagione, i diseggiani rapprisentanu novi suluzione stylistichi per i tuta.

Eva bianca in 2013

Ogni stivali di donna in moda in 2013, anu un scogliu profundo, manichi cortos e stampati interessanti. In questa stagione, pudete truvà mudelli di tutagii fatti di sita o satin. In questu casu, u mousu da monofoniu materiale senza strapless è cù legged à u fondu sò assai interessanti è eleganti. Pruvate aghjustà un mudellu à a cintura cù una fossa curlata attraversata di parechji volte cù borelli o capigliati in l'estremità. Questu muzzurinu cun vantaghju harmonizare cù i scarpi cù tacchi o sandali.

Ùn limitate micca è l'scelta di culore gamma. In più di i culori classici, pudete elettu doru, rosa, turchese è ancu culore metallicu.

Per i fashionisti chì si sentenu liberu, u mudellu cù pantaloni largu in u stilu di cunzadenza i cavalli hè megliu adattatu. A cima di questa generale pò esse chjula o cù strapelli.

Oghje belle tutte per e donne pò ancu esse cun shorts. Per esempiu, in una struttura fissa scura, unni invece di usu di botuletti o rivèti, i cicli sò travagliati in loops, chì sò all'à un nudamentu. Per quessa, cum'è i scarelli di ballet, sandali o sandali in u stilu romainu secondu perfetta.

Per l'amatori di u sportiu, i diseggituri creanu un ghjuvellu cù anch'elli largamente allargati è scatuli. Da quì sopra hè cumposta in a forma di una T-shirt. Invece di un cinturione in stu casu, serà appruvatu di utilizà una strapata di tela in u tonu di i muggini, alluttendu l'ultimu à un corpu.

I fugliali Romantichi certamenti anu cumu u mudellu di tufi bianchi, cù una banda larga elastica à a cintina. Cù trousers-trumpetsi diretti è cima in u stilu di una brusa fiamma: strapless e cun un cutu deep. Aghjunghje à questu cun prugrammi di pezzi è cumpunenti brillanti è una imaghjini di u calore è una donna eleganti chì site garantitu!

Quandu sceglite un morsu, pruvate à cunsiderà sempre i capelli, capelli è cammità chì avete digià, in più, ùn si scurdanu di i scarpi è l'accessori.