Autunno Manicure 2013

E poveri, beni prudutti è belle di e donne, ceraranu certamentu chì u so propiu hè una donna riescita è elegante. Inoltre, una moda manicurera di u vaghjime aiutavanu à sinsibilizà u gustu refine, è cumplementa in armunia a vostra imagina cumplessa. Dopu tuttu, i chjavi ughjettivi sò sempre in a tendenza sempre, invechje di e so forma è durata.

U tempu di u vaghjimu hà longu in tuttu un colpi, ùn hè micca maravigghiusu chì assai donne di moda in tuttu u mondu vulete sapè da quantu pussibule cunqui qualchissimu idee per manicura di vaghjime sò sanu sanu di sta stagione.

Moda manicura di u tempu d'autunnu, invernu 2013-2014

Olvidà u largu unghje - anu svanitatu, è questa odeja l'articulu naturale hè in modu passatu. Hè per quessa chì avete abbandunatu i unghji, perchè in a nova staghje tornerà diventà ungliu populari, chì l'arghjintini chì sparghje prughjettanu da i pads di i dete. In quantu a forma di i unghji , fate cura à a volta, è ancu in modu di l'amandula. In verità, hè nantu à unghie chjavi chì u megliu per vede quasi ogni manicure di moda. Inoltre, sò sempre in a tendenza di quadri mani, chì sò pratichi.

A manicura classica francesa hè stata rinuvativa in ogni tempu, ma ha avutu in cambiamenti forti in a nova tempesta. In ogni casu, in u locu di una ombra di pastello delicat chì hè venendu un pianu di brillanti, cuntrastanti cù l'altri fiori, una moda manicurera di u 2013 usendu red, bianca, negra, dorata. A maiò parte di i diseggenti prupone una vera variazioni di a ghjuvanza prima di l'origine: appicceru a laca solu nantu à a uglu di u unghjunu, allughjaru a maiò parte di questu apertu. In l'eventu chì a manicura francese hè troppu for you, o ti piace l'opere di manicure simplici, ùn esistenu chì in a nova tempesta à u pianu di a moda, ci sò cunti di marigoldi, dipinti in un culore di vernici fosciana.

Tintarella di manicura di moda di l'estiu è di u ochju 2013

Hè assai probabbili, chì u culore rossu di u vernice ùn hè prestu prestu in modu. Hè impurtante chì ricurdà chì i parrucchieri parvene à appricà nantu à i tagghiannuli curtite oval o di amanduli. Un ombra fairly popolari in a nova stagione hè u bughjone scuro. Inoltre, assai disinfettori sò stati avvistati per selezziunate u culore di u vernice in u tonu cù l'ombra di vestiti o accessorii elettu da voi. Dopu l'estiu, l'ombra di lilli marchò marcatu à u sfondate, ora u so postu hè statu sustituitu da parechji vivacidi brillanti è culori di u amaru, un pianu vulintaru eccezziunale è di cursa rosa. Ùn vi scurdate micca di i cori brillanti di u culori di u fille. Seranu aiutà tutti e donne diventà una donna stylish è sofistita. Per un ghjornu di vaghjimu di u ventu riprova, una lacada grisa scura hè grande. Sò assai vantachjusi cù quasi ogni stile di vistimentu , è certamenti si sò in armunia cù i vostri vistimenti di vaghjimu.

Autunno manicure: disegni

In quantu à u disignu decorativu di u manicuriziu di u vaghjimu, avete abbandunà i diversi stingi, spangles, è vernici, chì include glitter. Perchè contru à u telone d'altru rigore naturali, l'eccessi in forma di tonalità brillanti, è ancu altri elementi brillanti chì ciàvule nantu à e unghji si vedianu troppu pretentiu è assai impurtanti. I stylistici sò ricordu di abbannà i disegni nantu à e unghji, perchè ancu i mudelli più originali è diliziii in a tempesta di l'otoci da persa longu a so popularità. À u stessu tempu, i dibujos tematichi pèrdite a so rilevanza. Dopu tuttu, cum'è adupratu avà principiu, in questa tempesta di l'ochji, a restuccia in manicure hè in a punta di a so popularità.