Lina Dunham hè rapidamente perde a fans per u sustegnu di Murray Miller

L'scandalu di u sessu annantu à u nome di Murray Miller hè sempri crescente cù novate dati: Lina Dunam hà parlatu in difesa di l'accusati di a violazione è affittu sessuale. L'attu "Noble" ùn hè micca evaluatu, l'autore di a serie "Girls" hè chjamatu ipocritica è pseudo-feminista!

Guidanu Murray Miller

L'Instagram Lina Dunham splamente da i cumenti da i curazii, i feministi radicale è i fanelli chì anu chocatu chì l'idolu ghjucanu a viulenza contru à e donne:

"I e mi amicu Jenny Conner sò stati intimati da Murray, perchè no crede in i carichi. Ogni annu, u numaru d'appricazzioni registrati per a violazione è assetariu aumenta, è questu hè terribili. Circa u 3% di tutti i casi sò clandula è difamaria, sintemu chì a storia di Miller hè unu di elli.
Lina Dunham e Jenny Conner

Dopu avè lettu u listinu interu di i cumandamenti, videndu u numaru di cunfederati è avè capiscu chì ùn era micca franca cun l'amatori, Lena hà decide di pubblicà un novu postu:

"Sò una feminista, aghju sempri u riguardu à i principii di u rispettu di e donne è i so dritti di genulu. I femu, feministi, vive è muriu cù i nostri virsi, battendu per u nostru puntu di vista è a fede in i donne. Aperò u mo amicu, ma ùn hà micca cambiatu i mo principiu, per questu era strana per mè per piglià una risposta fastidiosa di i fans. Ju ingenu crideu chì l'honesty è a vuluntà di sparta u me puntu di vista, per sustene un amicu chì era accusatu d'assaltu sessuale, hè una prova di i mo principia. In fronte à l'aggressione, cum'è chì aghju sceltu u tempu inghjustu per i manifestazi, scassamu d'avè intesu un cumprà ".
Lina Dunham è Jenny Conner hà travagliatu nant'à a serie "Girls"

Scandalu di 5 anni fà

Pensemu chì u scrittore di scrittore Murray Miller hà riposatu scuru di ricunquà a so culpolla in a violazione di 5 anni fà. Contra l'apertura aperta l'actriu Aurora Perrinu, chì in u mumentu di u fattu di a viulenza era solu 17 anni. Sicondu a zitella, hà abitanti amici à una festa in u Standard Hotel, quellu chì era Miller. À a fine di u partitu, Aurora hà statu una sira, cum'è tutti sò "bello drunk", è in a matina stalla in u lettu cù un scritore scritore di 35 anni:

"Aghju dettu ch'ellu sò cum'è 17 è ùn volenu nisun sexu cun ellu, ma ùn hè micca state à sente.
Aurora Perrinu
Leghje ancu

Lina Dunam rinvintò parechji culleghi

Contra u pianu di u scandalu di u postu di Lina Dunham, unu di i culleghi è l'autori di u prugettu "Lenny Letter", Zinsi Clemmons - annuncia u sughjettu di a cooperazione. A zitella accusatu di Lina di "racismu i puzziche" è gaslaiting:

"Avemu un cìrculu di cuntatti cù Dunham è parechji cunnutteti cumuni, cusì cunniscite di ciò chì parle. A maiò parte di elli sò i zitelli di l'influenti è ricchi di u spaziu arti. Sempre hà sappiutu u so putere è l'utilizonu, hè una pesta chì deve esse evitata. Ogni annu hè racistu da a natura, perchè evitari cumunicà cun elli in ogni modu pussibuli. Scopre u so "racismu minuncellu" cù sarcasm, assai simili à gaslaiting: "Oh, ùn porta micca i mo paroli littaralmente in modu scrittu, sò solu ghjucà". Allora soli règuleunu à qualcuna scanzunia propria è hè unpupulatu!
Scrittore è u ghjurnalista Zinsi Clemmons