Pani Riga

U panificatu Riga chì avia usatu in u so tempu ùn era micca pocu populari cum'è Borodinsky o pani Darnitsky. Ma in l'ora presente, ùn ogni fàbrica ùn sia u so pruduzzione, cum'è a tecnulugia di a cucina Riga hè un pezzu veramente difficiule.

Semu suggerisce chì si ricorda à u gustu di u vostru pane preferite, cogliu in casa. A ricetta di u pruduttu cum'è GOST hè presentata davanti.

Rye Riga unleavened bread - una ricetta sicondu i GOST à ​​u fornu

Ingredients:

Pè principier:

Per sulfonamentu:

Opari:

Per a prova:

Preparazione

  1. Inghjuntanu, avemu mischinu l'accenti iniziale di cente con una parte di farina è acqua, rollu a massa resultanti à un pappuluzzu, pùa in un vasu adattatu è impregnate in un locu friddu à una temperatura di 30 gradi per 4 ore.
  2. A farina di centrale sarcina cunghje cù cumin, fremu acqua fogera è mischju.
  3. Dopu avè rinfriscatu a massa à 65 gradi, avemu travagliatu a malta ferita senza ferite è lasciate entre duas e mette ghjornu in un tastu cù acqua calde à 65 gradi. Mantene a temperatura stabilita à u nivellu cuntinuu durante u pezzu tutale di u ferraghju di u tè.
  4. Dopu un pocu tempu, pudemu crende u tè à trenta gradi. Avissi diventatu assai più dolci è più fluidu in a texture.
  5. Avà uniamu a levadura è a foglia di tè, fate a farina di centiscu patevule è mischjà i ingredienti bè.
  6. Partiggisci da u cuntinuu cù un opaca à una temperatura di 30 gradi per quattru à cinquammi ora.
  7. Scorciamu centole è farina di granu per a pasta, combina cù u salinu, è mettite e cuminzoni cù l'acqua è a melaccia.
  8. Emu combina a mistura di farina cù u restitu di i ingredienti è produse una pasta di furmagliu, chì hè cuparta cun un corta di a film di l'alimenta è deve un paru d'ora si ponenu à una temperatura di 30 gradi.
  9. In più di a pasta massizzata formatei duie oblonguali cun culpiti fini di una pagnotta è i dispusitemi in un pezzu di carta pergamosa, avè stabilitu u prelimiunale nantu à una pappaglia.
  10. Partiggisci da e braccialetti nantu à una fragola di furna à una temperatura di 30 gradi per una ora è mezzo, è poi lascià in parechji posti, sprinkle l'acqua è posto durante cinque minuti in un furnu incalfatu à 250 gradi.
  11. Avà a temperatura hè abitata à 210 gradi è guardemu u pane in Riga sottu e cundizzioni per un altru trentà minuti.
  12. A pezza u pane cibo hè una volta smaritau cù l'acqua è di falla à riunione duranti dote oghji sottu una pettine.