Sopi cù u curd curume

Oghje, avemu aduprà cun voi una ricetta interessante è dite chì cumu preparà cun piacè cun quagliu cotta cun un pasticceria curtida. Questa delicatessita hè un pezzo friquante semi-rilassante cù riposo di curda brutta. Servite per tè, cafè o latte in caliu.

Ricetta per i ovari cù curdi di shortcake

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Cusì, prima facemu amu una paniela fina: aghjustemu u oliu cù u zuccheru, aghjunghje l'oliu cremosi amatu è facia a crema agria. Emu mezcolà tuttu ciò chì aghjunghjenu a farina. Per u filling, a curda hè sparghje in un pappuluzzu, frotta cù una furcedda, aghjunghjendu zuccheru, farina è crema agria. Sè siddu vulete, tira vilance è imbulighjate a massa cum'è una licenziale. Pienu biancu u biancu separatamente, è poi pusonu a mass in curd.

Ora cuminciamu à fà i scrittori: a pasta hè stata rintra in un capu finu, ci tagghja l'arragbitate per u cunfettu è fècenu caccià una parte di u pastore. Cogliu a pratica in mezzu, strincia a manu un pocu è u mette nantu à a bacia. Quandu tutti i sophuri sò pronti, i mandu à un furu pre-cali è agite durante una meza ora.

Shortbread sand duck

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Combine l'oliu amatule cù farina, zuccaru è uovo. Amu piace una pasta brutta, fate un bulu da ellu è scumpete à qualsiasi postu caliu.

Senza perde u tempu, puderà cumpagnia di u rimplamentu: fremu u furmagliu cù una furcedda, pour u zuccheru, aghjunghje i bianchi u batti ogliate è sprinkle a farina. Tuttu hè moltu mischju è se a massa hè moltu, diluite cù u lettuce o a crema agria. A prussima, a pani è divisu in parte indusgiulati è duvutu ogni ghjornu in un cilestu prima. Uneven vernati trimmuti cù un cuteddu, fate un zitellu in u centru è aghjunghjendu a pasta in mezzu. Scambià i furnuti nantu à una vaca di furna, pat in a cima cù u griglia d'ova è fremenu in un forno forte durante 30 minuti.

Sperienze cù quagliu cotte è ciliegie chjucu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A farina sift puru cu pezza di pezza. Giacchetta a soia brutta cù u ova, u zuccheru è a villeille Allora aghjunghjeghja a crema agria, fate u cardamomu di u focu, sferendu a muzzina di a farina, aghjunghjendu a pasta elàstica, appicchamento à i mani. Allora scacciate, formate u salchiccu, fate mette in un film è scumpite durante 20 minuti in u friddu.

Intantu, facemu u cumplottu: dividi u ova in squirri è ghiru. I bacchi sò dilucchiati, rotulate in mette è pigliate l'osse. Casgiu casgiu casgiu casatu cù zuccaru, vanille, toghji è ciliegie. U pruteziu battiu cù qualchi colpi di zuccheru finu à i poghji forti è injected in a massa di curd. Avemu da piglià a pasta, despatì, hà tagliatu un pezzu chjude u rintra in un bulu finu. Dopu un facia parti di u riposu, cogliu l'altra riva è lacrime. Empoi tutti i prudutti nantu à una pappaccia di focu fatta. In cima, aghjustemu u foglie cù u ovu battezu è mandate u ovari à u furmieru prechevule per uns 20 minuti.