Keith Harington scuspite per avè à minzogni annantu à a destinazione di John Snow

"Game of Thrones" - una seria chì guadagnau u cori di assai espettori. Hè per quessa a morte tràggica di unu di i carattari più vividi di a scena di John Snow hà scunvuratu ancu i più ardenti di l'epica. In ogni modu, dopu un pocu tempu, i fanali facìanu di parlà di u fattu chì Ghjuvanni pò esse sempre vivu, è allora tutti aiani risposta à sta pregunta.

Keith scusava pè i fanni di l'imaghjini

Immediatamenti dopu a liberazione di una nova seria in quale, in l'ultimu minutu, u caratteru di Kit hà apertu l'ochji, l'attore britannicu dicia à a so entrevista à Entertainment Weekly chì avia d'incarcerà i fanni di a film in modu di priservà l'intrigue.

"Scuschendu à tutti. Purtate ch'e aghju avutu per girà nantu à a morte di u mo caratteru. Eppuru, avertitu à a verità, aghju cun sincerità chì l 'aghju intesu chì i persone anu rimettutu di a morte di neve. Pensu chì tutti ci dassiru: "Beni mortu, mortu", ma quandu ùn aghju vistu nudda tristezza falata, aghju avutu chì tuttu ciò chì facemu in "U ghjocu di tronu" hè correttu ".

Leghje ancu

Kit Harington avia a ocultallu destinu di u so caratteru

Ricivutu pocu tempu, prima di a nova tempesta di l'epica, l'actor disse à tutti chì John Snow era mortu. L'attore ùn rinuncia ancu quandu era accidintamenti "aghjustatu" da i paparazzi in u settore di a sesta temporada. Allora ellu disse à tutti: "Eru quì per ghjucà un corpu, è ti dicu in verità, hà fattu me solu bellissima. Forsi, questu hè u me best game in a storia di a serie. Inoltre, era ancu necessariu per finisce in parechje sceni cun u Live John Snow.

In ogni modu, immediatamenti dopu, l'avianu principiavanu di prisintà nantu à Internet in u quali spressinu fiducia di e parolle di Kit è sprimenu una speranza chì u so caratteru preferitu hè sempre vivu. Oliu in u focu l'acqua hà spertu a participazione di u famosu attore in u spettaculu L'Amparu di Jonathan Ross, induve hà bisognu à risponde à e dumande, e risposte à quali eranu verificati cù l'aiutu di un detector di menti. Tuttavia, questu ùn era micca un apparitu ordinariu, ma quellu chì aghja currente per risposti falsi. Quandu Harrington in dumicchia chì John Snow hà mortu è Keith risponde: "Sì", littiralmentu un secore dopu hà sappiutu sensazioni di disgrazia da l'alta.