Cueva de las Manos


Unu di i lochi più antichi è misteriosi in Argentina hè cun cunsunzutu Cueva de las Manos - una caverna in u sud di u paese, in a pruvincia di Santa Cruz. Cueva de las Manos in Spanish significa "caverne di mani", chì caratteristiche cusì cusì stu locu. Trà i turisti, a caverna hà diventatu assai popularu per l'arti di roccia in a forma di assai manciari uttini da e tribù di l'indiani. Quessi ritratti s'assumiglia funti di i zitelli - rindirizzatu un palmu di un pezzu di carta. Dapoi u 1991, u marcatu hè nantu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO è hè cunsideratu un postu storicu di significatu.

Unica di a caverna

Cueva de las Manos hè situatu nantu à u territoriu di Patagonia vicinu à a cità di Bajo Caracoles in a vaddi di u Riu Rio Pinturas. In fattu, a Cave di e mani hè custituita da parechji caves, a durata di u largu chì hè di 160 m. Ci hè fácil per perdienti in stu territorio, perchè i turisti ùn sò micca permessi in tutti i gole, ma solu à i più interessanti è salvez. Pudete visità a cave più impurtante, a cima di u quale 10 à u 10 m, è a prufundità hè 24 m. In più, hè assai largu, a larghezza più grande di questa caverna hè di 15 m. Hè cunnisciutu chì finu à u 8 c. eccu abitava e tribù indigene.

Range di colore di arti roccia

U più grande numaru di imaghjini, più di 800 palmi umani, hè in a cueva principali Cueva de las Manos. A maiò parte di i disinni sò fatti in negativu. Ancu detti qualchi posti pusitivi, chì appareru assai dopu. U culore di i palme hè diffirenti: ci sò stampati rozi, gialli, bianchi è bianchi. Cumu principiu, u culore per l'imagine fù sceltu, i scientisti ùn pudianu micca stabilitu. U più anticu di elli appartenenu à u IX seculu, è i stampi posteriori sò datati à u seculu X.

I pitture di roccia eranu cunservati in a caverna per l'usu di e pintures minerale. Questi pinti sò stati appiicati cù l'aiutu di i tubi di l'uce, chì sò scopre da i archeologi in a caverna. Sò cun l'aiutu di i tupuli, i scentifichi anu sappiutu di determinà l'età di l'imaghjini. L'indi pitture viole rispinti, aghjunghje à l'oxidu di ferru di tubu, per ottene u corru negru usatu manganese oxide. U biancu uttenutu per u sguardi appropritatu di arcilla è u amaru - natrouarosite.

In i muri di a caverna Cueva de las Manos, i turisti ponu vede no solamente u stampe di palma, ma ancu altri draughtsi chì representanu aspetti di a vita è a vita di e tribù indiana. Hè scrittu principalamenti à sceni di caccia. Puderanu esse usatu per determinar quale l'indiani eranu caceria. In a caverna sò scambi di ostriche-nandu, guanaco, parechji rappresentanti di felini è altre animali. Inoltre chì pareanu l'empereza di questi animali è i figuri geomtrici, è parechji ieruglifi da i so abbitanti di a caverna.

Quale hè propiu u palmu di a to manu?

Dopu avè studiu a cave Cueva de las Manos in Argentina, i scentifichi dicenu chì i stampi di palma di terra sò più parte di i figlioli adolecente. E à crià un disegnu, avemu usatu a manu manu. Sicondu i scientisti, questu hè duvutu à u fattu chì a manu ghjustu hè più faciule per elaburà è mantene un tubu. Lefties allora i stampi da a manu diritta. L'archeologi sò ghjunti à a cunvinzione chì l'arti di roccia hè u fruttu di a ceremonia d'inizione. Quandu un adulescente divintò un omu, passava diversi sacramenti, una di quale era l'impronta di una palma stampata nantu à i muri di a caverna duva a so tribù vivia. U fattu chì in a caverna vittureva tribù indjani, dicenu ogetti fundati di a vita cumuna.

Cumu à accede à a Cave da Mani?

A Cueva de las Manos Cave hè migghiuratu da Bajo Caracoles. Da quì in caru nantu à a rotonda RP97, u tempu di viaghju hè di 1 ora, longu u RN40 - circa 1,5 ore. In u situ, pudete richà una scursioni cù una guida cù u guidanu, chì vi diciarete nantu à u significatu di ogni stampa.