Eye drops Atropine

In u diagnosticu di e malatie oftalmistiche, diversi studii, in quantu à a terapia cumplaie di malatii, Atropine hè utilizzatu - guai d'occhi pensati per allargà i pupulati durante u longu tempu. A data, i medichi più sperienti anu da pudè rimpiazzarià a droga per altri mèttri per i diversi effetti indèculi chjappi.

Atropine sulphate - occhi

A medicina si basa in un alcaloci di l'urigine naturale (atropine), chì cuntene in i pianti solanaceiani.

A sustanzzioni appartene à u bloccu di m-holinoretseptorov, hà e seguenti azzioni:

Eye drops Atropine - instructions for use

Aduprate stu droga hè necessariu per esaminà u funziunale, decisione per a presenza di mioopia. Inoltre, l'agente hè stata utilizata per creà reposu per un ghjocu malatu durante a terapia di malati inflamatorii, spasme di l'arteria retiniana, dannu murali à i ferite ocular , trombone.

Atropine hà rilassatu è rilassamentu permanentamenti i musculi d'ochju, assicura u mantinimentu di una distanza focale constante (ùn permette micca à u pupulu à stretchinu è sviluppu), perchè u prucessu curativi hè significativamente accelerata.

A suluzione hè inghjuttata in u cantonu internu di l'ochju, 1 o 2 zoppa. A quantità massima di prucessi hè 3 per ghjornu, cù un rupture entre instillations deve esse almenu 5 ore. Ci ponu esse nutatu chì atropine hè prestu in u nasopharynx mucosa, per questu hè impurtante immediata dopu a stintillazione per espresso o massaggio in i punti lacrimali (u cantonu internu di l'ochju).

Medici contraindicatu quandu:

In u trattamentu di i zitelli, solu a solu 0,5% hè utilizatu.

Gocce per l'ochji Atropine - effetti side

A accumenza sistemica di l'alcaloci spessu porta à i maloforti è marvagini, pruvucarà a bocca seca, l'accilità di u latru di u core. Inoltre, certe cundizioni palloncati sò osservati in i malati cù ansietà è ansietà imprevisible, è u sensu di u toccu hè rotte.

In a maiò parte di i casi, ci hè un vermiculatu di a conjunctiva, l'iperimia di a pelle di e parolle, a fotofobia, un accensu significativu di a pressa intraoculare.