Fatal femini in a storia

"E Dio creò una donna ... a criatura era malviziu, ma bella". Stu besta cumuni è spissu usata contra e donne. In ùn ci hè nunda insensibile, per contru, tocca un pocu. In ogni casu, ci sò e donne chì, per definizione, sò fatali. Uni di elli ci anu falatu in a storia, è i so nomi sò chjamati chjamanti muderni di i corazzi di l'omi.

L'imaghjini di a femme fatale

A nozione di "fatal woman" hè assai largu. Prima di voi, hè vale à dì chì ùn hà nunda di fà cù a bellezza di una donna. Fatal pò esse è quellu chì hè luntanu da i conceptu di bellezza in generale.

U tipu fatalu di donna hè carattarizatu da una forte affirmazione di l'autore. Ella sapia bè chì ella voli, è cunfidenza si metti à u so goal. Questa persona ùn hè micca mancu di sensu d'umuri, cusì cù interesse pò esse analizà a situazione tensa. A donna fatale hè bè versatu in psiculugia maschile è ponu fà ricercà un omu per ellu stessu. Hè abbastanza per elogiarlu, è dopu assicura chì hè ella chì pò esse ancu megliu.

E femine fatale di a storia

Dapoi u tempu anticu, e persone anu identificatu cinque nùmuli di e femini fatal:

  1. Mata Hari. U seducente indiana, chì fù esecutatu u 15 di uttùviru, 1917. Hè cunnisciuta com'è una cortesana "costosa" in Europa. Mata Hari hà utilizatu i so cumpitenza per pudè truvà i sicreti statali da i clientella influenti.
  2. Cliupatra. Reina egiziana, chì era luntanu di l'ideale di bellezza femina. Ma chistu nun l'impedia di fascinà u famosu Juliu César, è di u so succorsu, u Rè Mark Antony.
  3. Louisa Gustavovna Salome hè un filosufu, scrittore, un medico-psicoterapista. I so "vittimi" sò Freud, Nietzsche, Rilke è altri famosi di u tempu. Luisa era assai piacevule à spirimintà cun mètudi di seduzione.
  4. Maria Tarnovskaya. Una di e femini di cacciadore di a storia. Fà fà un corruptu u fruttu più chjucu di u so maritu, quale anu abbandunata sussegwentement. U ghjovanu sparò senza spirimendu di dulore. Maria hà ricivutu 5 anni in cundanna per purtà à i suicidi 14 ghjente!
  5. Marlene Dietrich . Comu una donna maritata, a bella Marlene ùn si ùn rifiuta di cura di l'altri omi. Hè firmatu i cori di parechje persone famosi.

Questa hè l'imagine di una femme fatale. Hè a felicità è a tristezza à u stessu tempu. A riunione cù a so disprezza di fatica - vi falla ... o glurificà!