Perchè u zitellu ùn andà à passà i 4 mesi?

Quandu u zitellu face u primu sonu, a maiò parte di i genitori venenu à una pria indescriptible. U primu stadiu nantu à a strada per articuleghja hè un passaghju. Prutje l'apparizione articulatori per a ripruduzzione di i Silabali è dopu per i paroli sani. Ma parechji volumi chì u zitellu hà firmatu a camminera à 4 mesi. Di solitu preoccupatu assai cù i so mamma è i pai, chì sùbitu pigliate à teme chì ci hè quarchi cosa incù u babbu. In ogni casu, ùn mancanu immediatamente un alarme è corse à u medico in orrore. Per quessa, avemu da cunsiderà in detail per quessa chì u zitellu sguintatu da andà à 4 mesi.

Chì causò a mancanza di caminari in questa età?

Se u zitellu hà dettu chì si ferma fermu è si trovanu preoccupatu, fighjulà à u pediatricu è u neurologist. Ma in a maiò parte di i corsi hè tutartamenti naturali. Hè pussibule chì u zitellu di quattru misi hà firmatu a camminatura per i raghjone siguenti:

  1. Hè stata una nova etapa di sviluppu di parlà. Allura, per 5-6 mesi, a pepina di principiu di babble, detti silabbi clarificate chjaru è ancu cumpressenu e catene entrali di elli: per esempiu, "ta-to-tu", "ba-ba-ba", "pa-po-pu" o "ma-mo-mo". Allura pò pruvà ch'è u zitellu hà firmatu a caminari, cum'è questu quì hè un intrattenimentu attivu à a gesticulazione è l'articulation di adulti, pruvatu ripruduzzione. Per quessa, u to figliolu solu decisu di fucalizza nantu à voi cura di i movimenti di i vostri labbra è di e mani, cum'è l'espressioni faciale, per pronitu per piacevi cun novità.
  2. In u peor caso, pò esse un sintomu di i prublemi associati à l'immadurità di l'aparici parlante. Sì u zitellu hà statu silenziu per un pezzu tantu è ùn mancu pruvatu babble, mostrà à un spicializatu. Determinà accurately perchè u zitellu hà firmatu a camminatura, è s'ellu hè degutu à un certu tardiu in u sviluppu. In ogni casu, hè bisognu di parlà cù u zitellu, quantunque possibili, cantate e canti, leghjite versi di i zitelli è contatti di fata - è averete u vostru figliolu cumincià à parlarà, ancu in a so lingua, cù u mondu cun ellu.