U travagliu di nascita - chì hè?

Un mumentu eccitante hè avvicinendu - penevule. Ogni futura mamma hà pensendu nantu à questu questa prova chì a natura preparata per ella passà. È se hè più o menu chjaru cù i peleali, chì hè fatta di u nascita è cumu per esaminà quella chì sò, hè una quistione assai interessanti.

Contraffonii è tentattivi - quale hè a diffarenza?

Sì micca veramente andà in i cuncetti medichi, u zitellu pò esse divisu in trè piriodi: cuntrazzioni, tentattivi è u partitu postpartum. Per capiscinu ciò chì a diffarenza tra i primi dui perjodi hè, hè necessariu di cumprenda a terminologia. A cuntrazzioni sò l' apertura di u cervice per chì u zitellu pò abbandunà a mamma è i tentazione - questa hè l'expulsione di u fetu da a cavità uterina. In questu quì, a mamma ùn ùn solu cunnisciene mudimenti dulurusi in u corpu, ma ancu facilmente entende a diffarenza entre i cuntratzioni è i tentazione di u so cumpurtamentu.

Sensazioni cù tentattivi

Capisci chì i tentattivi sò accuminciati, sia quantu l'acqua hè passatu da a donna in u travagliu, è perchè vole vede. Questu hè dovutu à u fattu chì a crescita di u ziteddu contru u rectu, facendu per a vulintà di a donna incinta per andà in u bagnu. Eccu u sensu principale chì avete bisognu à dà nascita. Sì scrive ciò chì sentenu quandu pruvate a prova una donna, hè un travagliu attivu di i musculi di a stampa è u diafragma, in u scopu di spende ogni battaglia. E se avemu parlatu di u statu psicologicu, a natura hà pigliatu i cundizzioni chì a cuscenza à u mumentu sò apartu è a mamma hà rializatu ind'un nivellu instinctivu, anche chì i medici, sicuru, cuntrolanu stu prucessu è li dicenu chì fà.

Tentati in u so duru dipenu di quantu volte una donna hè diventera una mamma. Ogni sapiutu chì à donu di nascita senza patologii, i parturient femini chì dani nascita non per a prima volta piglià u so zitellu in i so braccia più rapidamente di quelli chì u primu scuntraru. Cume quant'è solitu i tentativi di primiparas ultimi, anche preoccupatu future moms. U secunimu periodu di travagliu ùn dura più di duie ore. S'ellu si durante questu tempu una donna ùn dà nascita, questu hè un signalu per l'effettu chì qualcosa hè sbocca.

Dolore in battesi è tentativi

Parechji sò interessate in quistione di ciò chì hè più penosa: cuntrazzioni o tentativu, è a risposta hè un battimane. Questu hè duvutu à u fattu chì u dulore severu à u nascitu hè u travagliu di i musculi chì travagliendu attivamenti nantu à l'apertura di u cervicu, è cù l'attempti, u canali di nascitu est intépite è qualchì donna ùn anu nunda dolore à l'altri, mentre chì in altri cambia u so caratteru: hè più menu penoso, ma più scala, chì cuddava u torsu sottu à u pettu. Questu hè unu di i signali principali chì spiecanu a diffarenza di l'attempu di battatti, è quantu prestu serà pussibule di piglià u zitellu in i so bracce.

Ogni donna chì hà natu hà dettu nascita, risponde chì u corpu vi diciarà quandu si spiegà, perchè u nàscita hè un prucessu fisiulogicu è se vulete naturali, affissate micca chì ùn sanu micca chì i tentazioni ùn sò micca iniziatu.