Contrapressioni ogni 10 minuti

Ogni donna chì anu spiecchjata a sensazioni chì sò caratteristiche di partitu, ùn mai cunfundà micca di qualcosa, è ùn devi micca missu l'iniziu di u prucessu di nuvità. Assai risultati si sorgienu, cum'è regula, frà e questi chì sò preparati per u nascita di u primu babbu. Per esempiu, parechji matri futuri simpricamente ùn sanu micca ciò chì facenu, quandu e cuntrazzioni si osservanu ogni 10 minuti.

Cumu cuminciari cumminci?

A quistione primaria chì e donne à dumandà a accultura di un ginegliu hè cumu si ghjechjenu lussu, è di quali periodicità avè bisognu.

U piriu iniziale, carattarizatu da e battelli cun un intervallu di più di 10 minuti, hè assai longu è porta entre 7 à 12 ore. A maiò parte di e femine descriganu a so manifestazione cum'è dolore dolci è bellissimi in l'abdomen. Aos gradualmente, cultivate è crescente, passendu in pugnale, chì sò osservati ogni 10 minuti. A so durata in stu casu ùn mai più di 20-30 seconde.

Chì ghjè in u corpu di a donna durante una lotta?

À quell'èpuca chì una donna hà sappiuta u dulore severu, si trova una reduccioni in myometrium uterina. À u tempu, a so forza hè sempri criscenti. U fetu si senti, ma manca, incunificata per questu puntu, disconfort. Ansietà, chì hè osservatu in parechje parturient femini, hè ancu carattaristicu di u zitellu.

Contrapressioni ogni 10 minuti - chì fà?

Quandu u travagliu di a mamma si osserva ogni 10 minuti, indica chì u nattughju principià cù prestu, è hè necessariu di andà à l'uspidale.

À u listessu tempu, una donna hà da ricurdà a ricunniscenza è a ricunniscenza ch'ella hà ricivutu da un ginecologu: cumu di respira debitu , per spinta è in generale, cumu si pò esse . Dopu tuttu, a maiò parte di i cumplicabbii di u prucessu di nuvellu, cum'è e vacanze, sò u risultatu di fattu chì a mamma in u zitellu tocca incorrectamente o ùn senti micca l'ordini di l'obstetre chì parlava à a battaglia.

Cusì, l'intervalu ntra cuntrazzioni di 10 minuti indicanu chì u prucessu genicu hè digià iniziatu, è prestu prestu u babbu longu.