Postpartum Bra

Ogni matri aspetta per mantene a tacchizzazione duverezu u pussibuli è di piccià u zitellu. E à u stessu tempu ella hè turmentata da u desideriu di mantene l'elasticità è a forma di u pettu. Per a maiò parte, depende di manera chì u bra postnatale hè sceltu. Stu apparissi pò facilitari assai a vita di una mamma in infermiera.

Comu sceglie un postpartum bra?

Ghjè per una compra tali, una donna hè guidata da e seguenti struzzioni:

  1. U bra hà da esse furnituatu cù una base larga è straps anziani cù a possibbiltà d'ajuste. Hè necessatu necessàri à misurà a lavandula, perchè ùn ùn falli micca, ùn aghjunghja micca, è e straps ùn fallaranu micca in e spalle.
  2. A regula principali di comu sceglie un bra postpartum, hè a selezzione curretta di cups. Sò stati obligati à silenciu, facilmente è rapidamente vicinu, è cun una mano (postu chì tutte e secondu sarà occupatu da u zitellu). Serà una bona idea chì a tazza hè chuzzula per mezu di un zipper chjusu cù una valvula speciali.
  3. Hè maiò chì l'internu di u pruduttu hè perfettuu è fattu di materiali naturali. Circundendu u voluminu: deve permette chì u pettu per adattacitanu in a tazza, allughjarà u spaziu per u forchetta absorbente. Hè bellu, se per a questa suprema hè una buttrega di cura.
  4. I bras setti postnativu stanzate sò furnise d'indikatori speciali chì aiutanu à a matri a distribuzione bè cù l'alimenta, cù l'alternanza unu o l'altre pene. Questu hà stimulà a produzzione uniforme di latti è impediscenu stagnazioni.
  5. Avà à rispittà à i materii. Sò ubbligati à esse di urighjina naturale, hè bonu per fassi in l'aire è di assorbiu l'umidità. U braghju di cuttuni famiglii perdi rapidamente a so presentazione. Per quessa, valuta a cura di i prudutti di i muderni mudelli: micromodale, poliamida o microfibra.

Inoltre, mamma, chì hè ghjustu nascita è face u prublema di a elegite un bra postpartum, ùn hè micca ferite per fà un corpi di corpi. Questu hè un mudellu speciale chì s'adattie à qualsiasi magnitudini di mama è facilita a dorme di a donna.