Insufficiency placental insufficiency

L'urganu placente hè un "locu di u zitellu" di l'intarpuro, chì esisti in u corpu femminili solu in u periodu di gestazioni. U propiu di a so aspettu hè di furnisce u fugliu cù tuttu ciò chì hè necessariu per a vita è di u sviluppu. In casu di viulazione in u corpu, l'insuffizzioni placenterali cròzia susciteghja, chì pò causà risultati severi.

Cause di insufficiency uteroplasticu chronicu

Sta patologia hè apprufittata da azione in u corpu di a mamma di assai aspetti negattivi, per esempiu:

Chì hè u risicu di l'insufficiency placentale?

A presenza di tali diagnostu hè un signalu d'alessione, simbulizà chì u fetu si mette in ellu di u sviluppu, ci sò difetti in a furmazione di l'organi internu, sistemi, etc. U figliolu nascinu dopu à tali vistimenti, suffrenenu di disordini di u sistema nervu, ùn anu micca nisunu immunità.

L'insufficiency cronica di a placenta pò purtà à a morte di u fetu in u corpu o in difetti di sviluppu seriu. Hè divisu in dui varianti di a prugressioni:

  1. L'insufficiency placental compensata crònica hè carattarizata da una diminuzione di e funzioni di u "locu di u zitellu" à tali puntu chì u zitellu pò ancu riceve i sustanzi necessarii.
  2. L'insufficiency placentariu disompensata significa una scassa aguda di l'ossigenu è nutrimentu, chì u fetu si senti.

Comu regula, l'insufficiency placental compensated means una regulazione indipendenti di u prublema da u corpu femminile è ùn ne ùn necessite micca trattamentu medico. A maiò parte di a prublema obstettiva hè una insufficiency placentariu crunulana secundaria indiscriminata, chì pò esse u risultatu di l'etapa primaria di a patologia, o u risultatu di l'influenza di tutti i stessi fatturiu negativu. Spessu si trova dopu à a 18 simana di gestazione.

In ginekulugia, ci hè una certa classificazione di difetti à u funziunamentu di u flussu di sangue in u sistema di a "madre-placenta-fetus", grazia à quale hè pussibule distinguish u nivellu di cumplessità di sta patologia:

  1. L'insuficiency 1) hè carattarizata da malfunzione in u metabolismu di sustanzi in u sistema madre-placenta, in a quale a rilazioni placenterali è placenta ùn sperene.
  2. Insuffisenza plaċenta 1b. Eccu ogni cosa hè esattamente ciò chì hè oppostu, à dì: u sistema di circulazione sangue di u "fetu è a placenta" hè propiu à malfunzione, è u flussu di u sangue di l'uteroplastali ùn hè micca viulati.