Hepatitis C è a gravidez

Quandu a donna chì averebba da l'hepatitis C hà da sapè cumu a malatìa afectarà a gravidanza è a parturienta di u so zitellu, è a probabilità di infezzjoni di u zitellu.

Chì hè a probabilità di trasmissioni di l'hepatitis C à un zitellu?

In u risultatu di a ricerca, truvava chì a freccia di a trasmissioni di a malatia da a mamma à u zitellu dependa da parechji fatturi, è si distendu da 0-40%. Hè cresce in generale chì circa un 5% di tutti i matri infectuttu chì ùn sò micca infettati cù HIV parvenenu l'infezzione di virus in i so nasciti. In u casu oppostu, quandu a malatia hè peschjata da HIV , a probabilità di trasmissioni di l'hepatitis C à un zitellu aumenta sensibule - à u 15%.

Ancu, durante a gravidanza, ci hè una falsa l'hepatitis C. Solu hè osservatu solu in questi chì anu indicati di funzione, chì anu a so patologicu, ancu in a mancanza di cambiamenti serologichi.

Cumu sò nasciti in e pregnant women with hepatitis C?

Nascite, cum'è l'embaraziu in l'hepatitis C, anu u so propriu caratteristiche. A data, u megliu modu di cumandalla ùn hè statu stabilitu. Sicondu studii realizati da i scientisti italiani, u risicu di trasmissioni di a malatia hè riduzzione cù l'infurmazioni per cesarean section. A probabilità di infezzjoni di u zitellu hè solu u 6%.

In questu casu, a donna hè propia u dirittu di sceglie: per darete sola o realizendu a cesareà. Tuttavia, anche u desideriu di a futura matri, i medichi ci anu pigliatu, l'autura di a viral load, chì hè calculata secondu a quantità chì l'anticuriziu infettatu hè in u sangue. Allora, in casu stu valore supera 105-107 copia / ml, a più bona megliu di cunsigliu serà cesarianu.

Cumu hè trattu l'hepatitis C in pregnant women?

L'hepatitis C hà detagliatu durante a gravidenza hè difficiule di trattamentu. Hè per quessa chì, ancu longu prima di a pianificazione di u zitellu, i dui parenti sò sottumessi un analisi per a prisenza di l'agenti causativu di a malatia.

Trattamentu di l'hepatitis C durante a gravidanza hè un prucessu assai cumplessu è longu. Infine, ùn hè micca stabilitu quiddu effetti chì u fugliu hà nantu à a donna pregunnida propria, a terapia antivirale realizata. In teoria, a reduczione di a carica virali osservata in l'epatite C anu purtatu à una reduczione in u risicu di trasmissioni di u virus in a verticalità, i.e. da a mamma à u zitellu.

In a maiò parte di i casi, in u prucessu terapeuticu di l'hepatitis C crunica in u gravatu utilizanu interferon è a-interferon, è solu in quessi casi chì l'accurat effetti terapèuti hè di più significatu.

Chì ci sò e cunsiquenzi di l'hepatitis C?

L'Epatite C, diagnusticatu cù un embarassu normale, ùn anu micca cunsiquenzi terribili. A maiò spessu, a patologia passa in una etapa crònica.

Ancu u fattu chì a trasmissioni di u virus per mezu verticale hè pussibule, in a prublema questu hè osservatu raramente. Ancu a prisenza d'antichi in u sangue di un zitellu nascutu à una donna infettata prima di 18 mesi hè micca cunsideratu un signu di a malatia, perchè anu trasfirutu à u zitellu da a mamma. In questu casu, u zitellu hè sottu u cuntrollu di i medichi.

Cusì, ancu cù stu virus in a donna chì incinta, i figlioli sani nascenu. Ma, per esse u risicu di l'infezzione di u zitellu, hè megliu di prugà l'ingressu dopu à u trattamentu di l'hepatitis C. A ricuperazione in questa patologia hè un prucessu assai longu chì dura 1 annu. Sicondu statistiche, solu u 20% di tutti i palesi si palesanu, è altri 20% diventenu carriers, i.e. Ùn sò micca signalosi di malatia, è ci hè un patogenu in l'analisi. In a maiò parte di i casi, a malatia ùn guariscenu micca solu , ma in una forma crònica.