Leprosy - chì hè sta malatia?

L'Omeru è a Lepra hè una di e malatie più vechje di a Scrittura antica. U piccu di l'incidenza era cuminciatu à u seculu XII - XIV è in quelli ghjorni i malati cù a lèpara anu perseguitatu permanentemente di u dirittu à una vita normale in a società. E cume qualchissimu malatìa, quale sò i cause è sintomi di a lèpara, è cumu tratta.

A distribuzione, i rotuli di trasmissione è l'agentu causativu di lepra

A data, a malatia hè cunsiderata bellu rara è hè generalizata, principalmente in i paesi tropichi. Certi rigioni di u Brasil, l'India, u Nepal è l'Africa ùn sò micca pronti à u rispettu. A prossimu hè più suscettibile à i persone cun poverevite cunniscenza vivente, è ancu averebbe da patologii chì significativamente debilitanu u sistema immune .

A malatia hè causata da una bacteria di vurpi di a famiglia di mycobacteria, chjamati chopsticks Hansen (bacilli) - da u nome di u duttore chì hà scupertu. Sti microgeni sò pruprietà simili à a bacteria di a tuberculosa, ma ùn sò micca capaci di ripruduce in nutrienti. In u risultatu, i bacilli di lepra ùn sò micca esse riunitu per un longu tempu. U periodu di l'incubazioni pò esse 3-5 anni o più. L'infezzione hè trasmessa à u scaricamentu da a bocca è di u nasu, cù un contactu cercano è frequente cù e pazienti chì ùn sò micca ricevutu trattamentu.

Sintomi di Leprosia

Ci sò dui forma principali di lepra cù manifestazioni diffirenti. Fighemu cunzidiri tutti d'elli in più detail.

Tuberculoid leprosy

In questu casu, a malatia afecta, in u principale, u sistema nervuali perifferenti. I so sintomi cumentu sò dinò:

Leprosy lepromatusa

Sta forma di a malatia hè una crescita più numerosa è hè carattarizata da such manifestazioni:

U trattamentu di a Lepra

Sta maladie hè bisognu di trattamentu longu (2-3 anni o più) cù l'intaressu di diversi spezialisti (neurologist, ortopedist, ophtalmologu, etc.). A droga è basatu nantu à l'intake di sulfonic drugs è antibiotici. I pacienti in u piriu di i pattu di trattamentu sò in istituzioni speciale - leprosarii.