Giorgiu Michael secremente intarratu in Londra

U corpu di Giorgiano Micinu, chì stava mortu in dicembre l'annu passatu, à u grandi sustegnu di i so amori, hè statu postu insinuatu. A funzioni funeraria hè stata aia da aieri è era privata. I media ani intesu appressu dopu a so splutazioni.

Funeral in strict secret

Fatezza di l'eccitazione chì ferma causarli l'insidiamentu di u leggeru Giorgiu Michael trà u milioni di l'armata di i so fanni, u cantante nativu, chì hè mortu scherzu à trè mesi dopu à u 54 anni di a so vita in casa in u cuntatu d'inglesi d'Oxfordshire, hà un funeral in secretu.

Rumori chì u babbu di George vulete piglià u corpu di u so figliolu à l'isula di Creta ùn era cunfirmata. U postu di l'ultimu refuggiu di u musicista era Cimiteru Highgate in u nordu di Londra, induve a mamma di l'artist Leslie hè sipariu.

U sectoru uccidintali di u cimiteru, induve a tuccu di Michael si trova, hè chjusa à u accessu liberu. In tuttu, u cordon di u cimiteru vèndiri 16 limousine, u corpu di u cantanti ùn era purtatu micca in un catafalque, ma in un caru privatu d'ambulanza, scrivite a pressa occidentale.

À u funerale, chì per u segnu di u sicretu hà fattu a tarda in a sera, parechji parienti è i più cercani amici di u mortu, cumpresu Andrew Rigelly, Kate Moss, Pepsi DeMac, Jerry Halliwell, Martin Kemp è altri.

Andrew Rigelly
Pepsi DeMac
Martin Kemp cù a so moglia Shirley

Persona non grata

In quantu l'anziani partitu di u cantante chì era gay, i so parenti u invitò à u funerale di u so ex novio Kenny Goss, ma avianu micca annunziatu u so ultimu amatu Michael Fadi Fawaz, chì, incidentale, era u primu a scopre l'artistu mortu.

L'ex amante di u cantanti Kenny Goss
Leghje ancu

Fadi, chì fù catturutu da i paparazzi at noon calma chì camminava in Regent's Park, scunnisciutu da a funeraria in l'ultima minuta. Urgentement, u pittore si pusava à un taxi è si metti à u funerale di u so amatori, avè u tempu per l'funerale è per un stigghiu.

Fawaz in Regent's Park
Fadi Fawaz abbanduneghja u funerale dopu u funerali