Perchè ùn puderete ùn vede à u spechju di a notte?

Una manera accidintali in u spìritu di a notte pò causà emozioni spètevuli, è se ti tentarete guariri quarchi cosa in u spaziu in u scuru, in generale pò esse stenza. Perchè ùn pudete micca circà à u specchiu di notte, i sperte in u campu di a parapsychologie sapemu.

Perchè ùn puderete ùn vede à u spechju di a notte?

In e leggende di parechji pòpuli, cumpresu i slaves, u specchiu hè l'entrata à l'altru universu, induve in cundizioni ordinali ùn ci hè micca passiu viaghju. Per quessa, hè sicuru per vede in u specculu durante u ghjornu. In ogni modu, a notte altri regule sò ghjustificate, per quessa hè impussibule di vede in u specchiu.

In i vechji ghjorni, a persone crescienu chì in a notte a porta à l'altru munnu hè chjaru, è una persona chì cercone in u spaziu pò vede l'abitanti di u "mircatu". E solu in stu casu, hè pussibule micca di disperse da u sustegnu - l'entizzioni malvegenti ùn devi micca missu u mumentu per energizà a vita.

In u spaziu, ùn si puderà vedenderà a notte è per via chì l'entizzioni d'altri urienti pudianu truvà u so modu da u munnu paralellu à u mondu viventi. E quale si pò fà tali criatura, pudete imagine solu in un sonnu terribili.

Perchè ùn vi pudete fà vede in lu specchiu per a notte per candele?

A saviezza antica dici - sì prisintate à u specchiu di a notte cù a luce di una cannila, pudete invoca diverse problemi, chì varieghji da i malati è finisci cù seri difficultà. Un focu di vela di vela in parechje situazione pruteghja a ghjente di u malviziu, l'ochji perversu è l'altri affare. In ogni casu, in l'hour «devilish» - da a mezanotte à 3 o tenicu in a mattina - a lumera di una cannila in un speculazione ponu chjamà u maestru di l'altru munnu è apre u passaghju per ellu. E ancu se u diàvule ùn hè micca visuali, cunsequenze di disgrazia, è ancu in parechje tamantu, ùn pò micca esse evitati. Da u specchiu, chì era guardatu da candele, hè chjaru riditu, perchè l'attinzioni di e forze stranieri in questu "passage" in u mondu umanu hè duppu.

Perchè ùn vi pudeti vede à u specchiu rottu in a notte?

I specchi rotte in a notte sò fugliati ancu cù più periculu chì solu, ùn sò micca cunsigliati per vede u ghjornu o a notte. U fattu hè chì i frammenti di un ispìritu ricustruisce a luminosità di modu ripetitu è ​​di modu distintu, è sicondu i tradizioni antichi è l'anima di u guardà. À a notte, in u lume ghostly di a luna o di una cannila, un ispilsu dilicatu hè infundatu seriu danni à u corpu finu, pò assicurà assai.

Cumu pulisce l'ispilettu di u negativu accumulatu?

U spìritu in ogni casu accummenta l'informazioni negativi, anche si à a notte, nimu a fighjemu. Per quessa, l'esperti in u campu di l'esoterismu cunsiglianu chì, da u tempu à tempu per lavà tutti i speculchi in l'appartamentu. U modu più simplice, ma efficau hè di lavà l'ispalla cun acqua salitu, chì lavarà a energia negativa.

In un ispìritu, ci hè bisognu à vede solu in un locu calmu è bonu di mente, perch'elli averanu l'emozioni negativi cumu pocu. dispoltu, còllera, còllera pò esse riflessa è torna, avè amplificatu ripetutamente. Da i speculazioni chì anu esse "testimonii" di incidenti seriu, hè cunsigliu di parte è senza dispiacimenti. Ùn hè improbabile chì si sia scaricata.

Hè ancu sàviu di avè un ispizzu in u appartamentu. Hè impussìbbili chì l'omu durmintatu, a porta di a ghjustizia, avissi da esse riflessu in ellu. Hè disposte ind'è un ispìritu in u viticulu. I picciotti sò menu prutettuti da effetti negattivi.

Quelli chì sò paura di mirretti di notte, pudete cunsiglià una sola cosa - stàllanu d'elli. Una persona cun imaginazione sviluppata davanti un specchiu in u foschju pò esse visioni differenti chì ùn sò prublem di avè un impattu positivu in a so salute mentale. Un omu sensu pò esce cun tantu negativu chì certi difficultà esse bisognu à esse veru - perchè ciò chì cresce, avete ottenevule.