Sangue annantu à e donne

Sì l'urina possi un corpu tìmpiu nurmale, è à a fine à quantu acquistenu un tinturo rozu, significa chì a vaghja hè indibulita. Accumuleghja fluidu è hè questu quandu hè eliminatu da u corpu. Infizziori è tumuri pruvucanu dannu à a vejiga, e e femicili devendrà sangue dopu l'urinazione.

Hè devi esse nutatu chì ùn sò micca sensationsi di dolore in presenza di tumuri è pòpuli. Qualchì tempu queste neoplasmi in a buca ùn si palesanu micca in tuttu. Urinazione di u sangue à a fini finale indica l'evoluzione possibili di i prucessi inflamatorii.

Dà direttamente cù l'urinazione, u sangue hè dilujatu

A prisenza constante di sangue in l'urina durante u sforzu tistimunianza à a scunfitta di i riti di una diversità di natura:

  1. Injizzi meccanica, feruti.
  2. Tumuri è cisti in i rizzi.
  3. Rucciosi cugini.
  4. Infezioni renali.
  5. Embolism is a coagulation in i riti.
  6. Pyelonephritis.
  7. Cistite hemorrhagica.
  8. Glomerulonefritis.
  9. Malati pulitichi di rini.

Comu in u casu di a vejiga, u cancer ùn ponu micca sensazione di prutezione, mentre chì i malati infizziosi è i pedichi rinoffri l'apparizione di severi dolore di cutie. Ci hè ancu esse u dulore in u spinu inferiu è sottu à i costi. A frequenza di e malatie infizziosi di i riziati sò accumpagnati da debuladìa generale, aumentu di pressione è temperatura di u corpu.

U coaggiu di sangue quannu urinava

Stu sintimu hè u più impughante, perchè vi permette di prupone cun forza di a prisenza di tumuri maligni di u sistema genitourinariu. U fuddus apparenti per u purgamentu severi è l'accumulazione di massi di sangue in i fegghi, a vejiga o uretra.

L'annullamentu freti è in l'urina chì ci hè sangue

Se visitate u volugliu assai spessu e dopu l'urinazione ùn ci hè micca sintimu di sviu completu di a vuccata, perchè u probabilmente di u diagnosticu hè una infezioni in urinari. Hè accumpagnatu da un aumentu di a temperatura subfebrile (à 38 gradi) è un sensu constantu di friddu. A quantità di sangue spargugliatu hè chjuchjaru, l'urinale hà un colore biancu pallu. In più di infizzioni di a uretra cù tali signaghji, hè pussibule sospettà a tuberculosis, per quandu i primi simprici ci sò impurtanti di cunsultà un duttore.

Altre cause d'urinazione cù u sangue

Inoltre à i fatturi above, chì causanu l'apparizione di sangue in l'urina, ci sò parechje raggi micca periculosi periculosi:

  1. U periodu di u principiu è u fini di a menopause.
  2. Fenughetalinte in u mediurevi.
  3. Pyridium - una droga da sensibulazione dolorosa durante l'urinazione - mancari l'urina in russu.
  4. Arcuni antibiotici per u trattamentu di a tuberculosis dà ancu l'urina una testa rougesiana.

Sangue annantu à urinating in pregnant women

Durante a gravidanza, hematuria (sangue à urinating), sfurtunatamente, hè spessu diagnosticita. A causa di l'incrementu di pisu è di a prissioni annantu à a uretra è a vejiga, u drenalinità in uġigħ hija blukkjata, u dan inevitava u sviluppu di e malatie infizziosi. Sò a causa più chjucu di u sangue in l'urina di e donne incinta. Inoltre, fattori chì pruvucanu l'hematuria pò esse e malatie mai più severi, cum'è u cancer di rinochju o vesiculu.