Perchè ùn puderete chjappà u so unghje per a notte?

Certi signalli è supersticiones sò spessu parimenti ridículu. Ma ma questu, anu una parte di razziunalità. Ci hè signalazioni chì sò assuciati cù i unghji, è ponu esse spieghjatu.

Ci hè una superstione, sicondu chì ùn pò micca cut your nails at night. In parechji paesi hai diverse interpretazioni di stu signu. In questu articulu, avemu dettu per voi chì pudete taglià u so unghji per a notte.

Perchè ùn puderete chjappà u so unghje per a notte?

In a Cina, unghie chjudi anu merchenzianu di quasi tutte e donne, è l'omi di i strati superiori di a società. Eranu cunchiuduti com'è un simbulu di saviezza, ricchezza è aiutà à trattà cù e forze stranieri. Hè per quessa chì ci era una superstione chì unghie chjudi dà à u porporru una vita assicurata sicura.

Sicondu a supersticione japonesa, ùn pudete micca cut your nails at night, perchè in questa ora di u ghjornu, a ghjente era teme di scunvule l'forze d'altri cun "impuri".

In Russia, in particulare in i posti chì anu vignaghjoli di vivre, certi vichhi vechji mantene e so unghie pilu à a morte, motivendu à scopre una alta muntagna per arrivà à Paradisu. Hè utili those very ughjetti.

Molti ritimi in magia negra sò basati nantu à l'usu di i capelli u unghji umani. Hè per quà ùn vi pudete abbandunà u to cut an unghje - anu presu per aducazione di u rituali.

In i vechji tempu crede chì, se una persona voli fà divintà un magu negativu praticanti, hà bisognu à fà a seguente: sit on the stove, tagliate i so unghie è dicenu: "Vogliu falla da Diu, cum'è e mo unti di tutta a terra." Stu ritu, sicondu a legenda, hà fattu un trattu cù u diàvulu.

A l'oghje, ci hè un segnu chì ùn pudete micca cut your nails at night, perchè in u bughju, quandu a scurdura nocturnal venenu di sustituverà a luz di l'oliu è tutti i spiriti maligni vanu à a vita, puderete sia sottu a so influenza è "cut off" a tò sorte è a prosperità. I cunfermazioni ùn anu micca stata supersticione, per questu hè di decide di esse da o micca.