A prutezzione di a vèrgine Maria - Signore è Cerimonii

In a fede Ortodoxa, a venerazione di u Most Holy Theotokos hè di particulari impurtanza. U trattanu comu un intercessore è assistente in tuttu ciò. Questa attitudine ritrova à un avvenimentu maravigliu. In u 10u seculu, u centru di a fede Ortodoxa, a cità di Custantinopuli, era sottu assediu da e truppe straneri. A Vèrgine, avendu à sente i motte di i so abitudini nantu à a salvezza, ghjunghjenu da u celu è si sparghjianu un velu sguassatu da a so testa. Sutta iddu, i nemichi ùn pudìanu micca vedutu l'asditi, a cità è l'abitanti foru salvati. Stu miraculu hè dedicatu à a festa ortugno - a prutezzione di a Vergine.

Tradizionalmente, u ghjornu hè marcatu in u calendariu u 14 ottobre. Cù u sviluppu di u Cristianescu in Russia, a Festa di l'Intercessione hà acquistatu un significatu sacru eccillente, coperto cun signaghji è credi, a credulenza in quale persone persone sempre.

Signs in l'intercessione

I signali più cumuni è i rituali per a Proteczione di a Vergine hè assuciatu cù u clima. In questu ghjornu, eremu ghjudicati nantu à l'inguernu vinendu.

Hè struitu chì:

  1. Sì a nuvola accupa u ghjornu, l'inverno nevicata si spetta di u principiu di nuvembre.
  2. U tempu per u tempu d'inguernu hè determinatu da u ventu chì chjude à u Pokrov: u fretu di u nordu - à l'invernu duru, u meridionale - à u caldu, di u dulce. Un ventile cambiante - l'invernu serà inestabile.
  3. Per vede a tappa di i cranes di partenza - à l'iniziu di un fridu invernu.

Prima di u Veil di u Ghjornu, pruvò di coglie i culturi, si firmonu per impunità u bistiali à i pastori, pruvate à fà tutti preparalli per u prossimu invierno.

Nant'à a prutezzione di a Vergine Maria, i rituali è i rituali sò stati abbinuti, cunnessi micca solu cù u clima.

  1. In questu ghjornu era cum'è di custruisce a casa, cumincia i vechji da prutege l'ochju.
  2. A Pokrov tortas cocidas à pocu in grandezza. U primu blend hè divisu in 4 parte, dopu à quali eranu trasportati in i canteri. Sicondu a credenza, stu rituu di "cornici di furmazioni" era per appassiunà u brownie, alimentatu è calmu, è ancu per guardà u calore in casa.
  3. Li picciutteddi eranu duciatu cù l'acqua per un tamarzu in u minimu di a casa. Hè stata creuta chì questu sarvà salvatu da e malatie longu invernu.

Dapoi u tempu anticu, i sposi in Russia u passatu in u vaghjimu dopu a vendita. A festa di l'intercessione era chjamatu "anniversaire" o "festa di a zitella". Chjucchii Sò cresceti fugliali volitori à l'amore è un casu per a prutezzione di a Vergine. Waking up early in morning, the girls fled to the church to put a candle in front of the icon of the Mother of God of Intercession. A prima zitella in a chiesa s'hè maritata più rapidamente ca l'amichi.

Rituali per attruvarru una cated in u ghjornu di l'intercessione

  1. À a notte prima di u Veil, i zitelli pusannamu u pane nantu à l'atticule à u ghjornu di u sposu.
  2. I ciucciati aviani esce à a prima di a matina, esce fora di u tribunale è, lavare a neve cù una frase: "Dunque mi mummificatu-sujan vene à mè ùn ne avete micca friddu".

Questu ùn hè micca solu per tutti i rituali è a fortuna di a prutezzione di a Vergine. Prima di vultà in a stanza di a notte prima di a festa, era impurtante dete e parolle: "Zorka-saitti, doncella rossa, Mamma Vergina! Dopu i mio pene è a malatia cù un velu! Fate à mè un mummer burla ", dopu chì un dichjaratu cum'è u sposu hà avutu appena à un sognu.

In Russia, tradiziunali è rituali rializati in u Pokrov ghjornu, avianu un significatu creativu: mantene a calore in casa, salute, creendu una famiglia. Questa festa hè stata fatta per passà veramente, per fà u bè à i parenti, per aiutà à u cetu. I nostri antenati crèdenu chì per tutti i boni scritti nantu à i Pokrov, sò ricumpinsati. Un signu beniu , chì si pò seguità micca solu u 14 ottobre, ma ancu in ogni ghjornu di a nostra vita.

Pò esse conclutzu chì tutti i signaghji chì sò assuciati à u ghjornu di l'intercessione sò solu boni è pusitivi. Ma in ogni casu, a persona stessu deve decide di crede in elli o micca.