L'acitu è ​​bona è mala

L'usu di l'acitu per u corpu hè cunnisciutu da l'antichità. Ùn hè maravigghiusu hè statu pruduciutu in Babilonia è Assyria. Allora era chjamatu "vino agrio" è hè stata datu ancu à i zitelli per rinfurzà l' immunità , à i suldati, per desinfectate ferite è malatu cù a gripe. Avà, i medichi anu pruduciutu chì l'acitu porta cumpresso è dannu à u corpu.

L'Avientu di l'Acitu

Cumpressu chì hè ùtule solu l'acitu lucali, è micca sinteticu, chì era inventatu in u XIX sèculu da u scientist tedesco Hoffmann. L'ultima opcione hè adattata solu per cunfinazione di cunfitte.

A pruprietà principali di guariscenza di l'acitu sunnu i so pruprietà dietetica. Molti nutriczionisti cunsiglianu a ghjente chì suffrevanu di l'obesità, per piglià l'acitu, in particulari a manzana, parechje volte di ghjornu. A principal hè di sapè a dosi. Di solitu, duie cull'opoli di l'acitu di sidru di pumutu o una cullette sò aghjuntu à un vetro d'acqua cale è drunk before meals. Pudete migliurà u gustu di a biera cù una cuchja di meli. Sì una persona, chì hà dipoi di dietri, si troppu overeat, poi piglianu l'acitu è ​​l'acqua dopu una festa grande. In questu casu, catalizà a digestioni di l'alimentu grassu è pisu. Certi sapminti anu aghjunghje un pocu vinegar à l'enema. Argudenu chì sta manera u prucessu di purificazione di l'intestione serà più efficace. I medichi, invece, insistenu chì l' acitu di l' alimentari, usatu in quantità maiò, ùn porta micca cusì bellu cum'è perdu. Dunque, u regula principali di a so amministrazione hè di dosa. Hè dipende a natura specifica di u corpu umanu.

In più di aiutà à limpià u corpu di toxine, l'acitu pò efficaisimu quandu:

Eppuru, l'esencia ùn hè micca una curazione. Per quessa, l'acitu di l'alimentari pò volte ùn beneficonu micca e persone, ma per favvi.

Harm to vinegar

Puderete cù l'acitu precisa bellu curazione quandu s'utilice. Abuse d'avè l'effetti opposti. Allora, cù cunsumazione di cunsumazione di un bevande, una persona pò esse diventà colitis è cirrosi di u fianu. E persone chì anu cuncernatu, per esempiu, gastritis o una ulcera, l'acitu hè contraindicatu. Ùn pudete micca bevià l'ipertensivi è i diabetichi. I medichi pruibitu categurichi di usalla in ogni forma à quelli chì soffrenu da nephritis, l'hepatitis, è ancu disordini nervi.