Millet - pruprietà ùtule

Millet hè una fossa purificata di millet, chì hè stata cultivata prima in quantità chì ci hè chjamata "groats d'oru", questu quì hè una dispunibule per ogni famiglia. Doppu à l'unica cumuzzioni, a pancake hè specialmenti cunsigliata in a dieta per i malati è quelli chì vulianu perdiri pesu.

I beneficii di u millet sò ideali per u corpu, postu chì questu croup componi di 15% di i prutini, cumprendi componi vegetali raru. L'amminutori à milla à u nostru corpu ciamati l'hormone di crescita. L' aminidià vegetali ancu necessariu per a custruzione d'antichi contra microgeni patogeni.

L'impurtanza di u milletu à u corpu cù edema hè nutatu, cun un effettu mediusu diureticu, aiuta à liberà l'edema periférique, per quessa, hè cunsigliu d'utilizà molinu millet à embarassing.

A causa di a piccula quantitati di carducidrati, a casca hè permessa di manghjà i ghjente cun diabetes. I sustanzi sutistali cuntenuti in u croup anu un'annimali antiinflamatoriu in u pancreas, a disfunzioni di quali prupone una disturbazione in a riserva è a spluta di glucogeni.

Millet - propietate utli è contraindicazione

In a cumpusizioni di u millet sò parechje vitamini di parechji gruppi è cumerci minerali attivi:

  1. A vitamina B1 , chì hè attivamente involucrata in u metabolismu di carattuidi, aiuta in a creazione di ATP, chì hè, participeghja in a trasfurmazioni di glucose in energia. Thiamine hè ancu necessariu per u travagliu qualità di i celi di u sistema nervatu cintrali - si mellora memoria è a trasmissione di l'impulsioni nervi.
  2. A vitamina B2 hè involuttu in u sustegnu di vita di e cèl·lula nervosa. Hè ancu necessariu per a produzzione di caghjunumi di u sangue, è prumove ancu a cunnessione di caghjuli rossi da l'ossigenu. Riboflavinu importante è pè a pelle, prutege a pelle è a retina da ragi ultraviolet.
  3. A vitamina B5 hè indispensabile in a sintesi di certi enziemi chì scorce i grassu è i carbuidrati, per questu hè impurtante per un metabolismu normale. L'acidic Pantothenic participeghja in a furmazione di l'antichi chì resistanu a infezzjoni.
  4. Fòsu , cuntenutu in u pinu, hà un effettu di sustegnu nantu à l'osse è di i denti, hè necessariu per a trasfurmazioni di grassanti, carboidrati in ATP, ADP è altri composti d'energia.
  5. Zinc - hè necessariu per a produzzione di assai hormoni, hè impurtante per l'attività enzimatica di u pancreas.
  6. U potassiu è u magnesiu sò elementi impurtanti per a nascita è conducta di un impulse nervuali in u miocardiu. Hè ancu necessariu di trasmisà u signale nantu à e dendrites in i fibres musculi. Questi elementi chimichi sò stati involutati in mantenenu l'omoastasi.

Hè assai stata nutata chì a cumpusizioni di u triglu cuntene copper, chì impedisce l'avianu di i celi, hà un esempiu tonicu in i musculi è a pelle.

Mudificà inambiguamente l'immunità di e sustegenu in u pinu, sò di beneficiu in a lotta contru infizzioni. In ogni modu, u dannu di i cereali à i zitelli hè stata identificata, perchè contene gluten, chì spessu cause una allergie latente. Perchè, per migliurà l'immunità in i zitelli, u mettre di millione hè megliu aduprà a so dieta dopu à trè anni.

Ùn pudete micca esse purtatu da l'ingestionu freti di mannigle millet à i patenti di gastritis atrofi crònica. Siccomu tali maladiziu nasciuta per l'acidità ridutta, è una quantità maiò di lamidu, chì hè cuntenutu in u triple, prumove una diminuzione di u pH gastru.

Ci hè un milletu una quantità di pruprietà utili chì necessitava per a perdita di pisu - cuntene fibra , chì pruvucà à l'intestini per cuntrattu activu è evacuee in u tempu, mentre sullivanu u stinimentu. U travagliu propiu di u intestinu porta à l'attivazione di u metabolismu, postu chì se l'intestinu travaglia bè, allura i nutrienti sò assurvuti à u chinu è sò abbastanza per i cipresi periferali, à u turnu, i cèddi perdi u "habit" per accumulà i grassardi.

Ci hè in vitamini B9 è PP, chì influenzia positivi à i prucessi metabolichi è aiutanu à ridivanu di l'overgrazia.