Zucchero di zucchero - i più boni ricetti per impregnà cù pastizzi o supplementi di cocktail

L'azzura di zucchero hè unu di quelli invenzioni culinti, senza ellu ùn hè diffesu dispenserà cun u disignu di numerosi postresi, tragichi, preparalli è altri pratiche. U materiale sottu sia aiutu à domicilià a tecnulugia classica di creà un sustanciosu dolce è apprendu i sapu di coccia a so variate pussibbili.

Cume fate a zuccheru?

L'uzzu di zuccaru Classicu hè una prescia elementaria è spessu cunsiste sola di dui cumpunenti: l'acqua è u zuccheru. In ogni modu, a tecnulugia di a so preparazione hà parechje sapienza, senza observazione di quale u risultatu pò esse imprevisible è micca sempre pusitivu.

  1. U cane di zucchero pò esse preparatu cù cuncretiri differenti, chì depende di i proporzioni di l'acqua è di u zuccaru granulatu.
  2. I cumpunenti di basi sò imbulighjate in un cuntinuu cù un bassu gruffu è e pareti è caldi, chì tocanu à spessu sempre, finu à chì i cristalli di zuccheru sò dissolute.
  3. Di genere, si a ricetta ùn mancu furnisce altrimente, l'acqua dolce hè stata rapida in tempura moderata durante 10 minuti.
  4. U solu farfantarru di zuccherinu simplici hè utilizatu immediatamente o guardatu in un cuntenutu sterile, hermeticu.

Rifutu di zuccheru inversu

Ramatu tradiziunale di zucchericu è acqua - una ricetta per u universale, ma micca sempre satisfying the needs of cooks. Molte parechji ricetti per dolci è dolci dolci cuntenenu un xarume invertit, a preparazione di quale avete da piglià dinazione di sta ricetta. U sustitutu ottensenu pò facilmente rimpiazzamentu di cornu o sippu d'astu, senza avè avè notezzione di una diferenza specia in u risultatu finali. Hè impurtante - cumprà apprezzà u numeru di cumpunenti cumposti cumposti cun una scatula di cucina ecc.

Ingredients:

Preparazione

  1. Unisce u zuccheru in a piacè è caldu à fretu l'acqua, traspremessi bè.
  2. Aggiuncenu l'acidu citrico à a mistura, postu a basa nantu à a plate.
  3. Dopu avè ughjocatu cù cuntinuvisi cuntinuvisi, u calore hè ridduzzione à u nivulu più bellu è u cuntenutu fubbe chjucu cù signalli avà notu soprattuttu d'ebbulenza durante 45 minuti senza firmà u cuntinuu cù una tapa.
  4. Eliminate i pratici da u focu, aghjunghjene i soda, stirate, vedi u rapidu spirimintatu.
  5. Uttenite u zuccheru intravate xaropi sottu à e cundizioni di l'uttene finu à chì a scumatura rinsegna è si stabilisce

Sciuppu di zucchero per impregnazioni in biscuit

L' azucarinu à l'impregnationi di biscottu pò esse preparatu in una cumunioni lacunena o incù l'aghjunzione di editi alcoolichi, sapori è altri additivi. In u primu casu, per ottene 100 g di sustancia dolce, pigliate 2 cullizzioni di zuccaru è 3 cullizzioni di l'acqua. A riprova impurtata hè stata ottata si aghjunghjenu un pocu di cafè naturali o licore di frutta.

Ingredients:

Preparazione

  1. Cogliu u zuccherinu è l'acqua, caldi, stirring friquenti, finu à chì i cristalli dolci s'ela disulverate è a furia di mistura.
  2. Frettu u bonu di latte, aghjunghjenu un cafè forte o licore, mischianu è utilizate per impregnate a torta.

Zucchero di zucchero à cocktails - ricetta

U zuccherinu per i cócteles serà a megliu suluzione per dà u gustu. A sustanzzioni hè distribuitu equitatu in u gruixu di u bè, chì cuntribuiscenu à l'ottu di u gustativu ideali. Aduprate per implementà a ricetta solu di tè solu di zuccaru granulatu biancu o combina cù u canne marrone. Se vulete, l'acqua dolce pò esse aromatizata cù un bastone di canna, ciumi di crappa o àutri spezii di sceglie.

Ingredients:

Preparazione

  1. Calami l'acqua in un pappellettu bè muratu.
  2. Porciu spulò u zuccaru, trasciendu a mezcla finu à chì tutti i cristalli dolci anu dissolute.
  3. Dopu avè un cuntenutu u cuntenutu, sguassate u cane sugaru prestu da u calore è frescu.

Sucro di zucchero di buns

U puddu di zuccherinu per pane lubricate pò esse liquidu pigliate l'acqua è u zuccaru granulatu in proporzioni ugguali o gruesu, aumentendu u nùmeru di cristalli dolci à una volta è media. In spessu, un dulce dulce hè preparatu nantu à a basa di a preparazione di tè, adupratu invece d'acqua. Stu fattu ùn hà micca solu fà u gustu di i prudutti di i prudutti, ma ancu elli una rossi rossa è diliziosa.

Ingredients:

Preparazione

  1. L'acqua hè purtata à foglia, sprinkled with tea tè secu, insistia per 10 minuti, filtrati.
  2. Mettite u liquidu aromaticu cù zuccaru granulatu è porte à foglie cun cuntinuvisi cuntinui.
  3. Un zucchero di zuccherii ligurevamente frittu hè utilizzatu per lubricate pate pastte durante un paru di minuti à a fine di furnita.

Ambratu per chak-chak cù u zuccheru

A seguitu a ricetta per l'amatori di documenti orientali . Sicondu i raccordji prediletti in questu, sarà possibbili fà un ghjocu di zuccherinu grossu per chak-chaka senza meli, chì hè invariabilmente presente in a variazione classica. A cosa principal hè di fogghi u basa di basa prima d'avè pussibuli di dolci viscosu è solu avè avè u disignu di u dolce.

Ingredients:

Preparazione

  1. Maturà u zuccheru è l'acqua, mette a cucina à un fogghiu è caldu, stinzendu, finu à chì i cristalli sò dissolute.
  2. Furmà u cuntenutu per almenu 10 minuti o finu à acquistatu cù una misura di culore di carameddu è d'esprime.
  3. L'ova di zucchinu densa hè aduprata per u so destinatu, senza aspittà u so refrigerante.

Zucchero di zucchero pè frutti cunfitti

A preparazione di sciroppu in zuccheru per frutti cunfitti hè ridutta à u fattu chì l'ingredienti sò solu misure in una puchina è caliulanu cun rivulunità finu à fervura. A massaria resultanti hè usata com'è una basa in u quale u fruttu o di biscotti dispostu. Se u gustu di u passatu supera l'scala, puderete aduprà a piccula parte di u zuccheru.

Ingredients:

Preparazione

  1. Pouru a cantina necessaria di zuccaru granulare à a pignata, pour à l'acqua è, afflitviu sempre, fassi fighjà u cuntenutu finu à chì i cristalli rompenu è fracete.
  2. A basa assicuta hè aduprata per a preparazione sussegwente di frutti cunfitti .

L'oliu di zucchero in un forno di micru

Dopu, avete da manghjà fà fà u zuccheru in un micru. Sicondu u scopu di a sustanzione dolce, i proporzioni di zuccaru è acqua pò varià considerablemente. A menudo pigliate i cumpunenti cumpressi in ugualità è cunnette cù nant'à un vasu apposta per u trattamentu termale in un forno microondas. A prisenza di i piatti spiciali hè mandatu, postu chì altri vapuri ponu fà cracke à a coccia.

Ingredients:

Preparazione

  1. Dopu aghjunghje i cumpunenti, u cuntinuu hè colpi in u fornu è u dispusitivu hè attivatu à altru putere per 1 minuti.
  2. Agitate u cuntenutu, fassi calà ancu assai o finu à chì a densità hè a ghjustizia.

Lattice è zucchero

L'ova di zucchero e zucchero sarà un aghjuntu bisognu à pancakes, fritters o altre pani e dolci. Pò essa bolliti à a densità chì vole, ottene una texture viscosu, caramelle, o lasciate fluidi è liquidi. Se vulete, a massa di u liquidu pò esse supplimentata cù un bastone di canna o a mezzo di vina di vigliacchja, chì dà un aghju dulce un incantu parfumale incomparable.

Ingredients:

Preparazione

  1. U latte hè spesu in un containeru cun un voluminu di almenu 6 litri, fate un piu da fogghiu, fremenu in zuccaru granulatu, stirchate finu à chì i cristalli anu dissolvi.
  2. Sguassate u bagnu da u focu, pour a soda dissolute in acqua, cunglite è dopu aduprà l'espuma torna u bastimentu à u pianu.
  3. Si aghjunghje spices, si vulete e cuddà a massa à un culore di caramiè, o a densità chjamata.

Cumu fà u zuccheru cù u melinu?

U puddu di zuccherinu cù u melu pò esse fattu di densità diffusa cù l'aghjuntu d'acqua è senza ellu. A seconda opzione hè spessu usata per decorate diversi documenti orientali o altre dolci. A sustancia di liquid hè servuta cum'è additivu a frittelle, fritters, buns, spedi pagoli, pudini, casseroles o servitori cù ghiaccio. A seguita hè una ricetta per un ghjattu struppu chì pò esse facilitatu da liquidità agghiuncennu un pocu acqua è caldera à foglie.

Ingredients:

Preparazione

  1. Meli e zuccaru granulatu sò imbulighjate in una puchina.
  2. Calami u cuntenutu finu à chì i cristalli di zuccheru sò dissolute.