Chì per lavà a bocca cun u dolcezza?

U mozza di u liceu pruvucà assai problemi è hè spessu pigliata da sorpresa quandu u viaghju à u duttore hè difficiule. Per rinfurzà rapidamenti un sintimu disgustatu, hè cunsigliu per utilizà diversi modi in manu. Parechje persone si sseppi ciò chì per lavà a bocca cun u dolcezza. Questa prucedura hè cunsiderata a manera più populari di eliminà i sintomi per a so effikaċja, l'accessibilità, a simplicità è l'absenza di contraindicazioni. In più, pudete lavore in ogni ora, è a freccia di i prucessi ùn hè micca limitata.

Chì pozzu acchjianu a mio bocca per u dolcezza?

Per evitari u sviluppu di i cumplicabbili, avete da seguitu certi reguli per l'autore. Dopu tuttu, assai persone, intratteniu di mette cunfortulu, utilizzanu quasi tuttu ciò chì vene à manu: alcool o manganese.

U più sicuru sò e formulsi seguenti:

  1. Decozioni di fiori di camomile o sage leaf. Un litru d'acqua fogara dumandate à duie culluzzioni di ingredienti secchi. Dopu insistiu, a cumuzzioni hè filtrata.
  2. Inoltre, hè valenu per lavà a bocca cun una soluzione di soda , chì hè cunnisciuta per a capacità di rinfreschi dentru. In un acqua foglia fridda (un vetru), dissolve una cuchita di soda .
  3. Aduprà ancu per u trattamentu di a cortezza di u boiu , chì hè insistia à fracce acqua per una mitadila d'ora.
  4. L'effetti positivamenti hè una infusione di foglie o psyllium. L'acqua fresca hè spressa nantu à l'acqua fogara è permessa di stallà parechji vinti minuti.

Cumu lavu a bocca cun u salinu per u dolcezza?

U trattamentu più cumuni per l'eliminazione di l'incomutioni hè cunsigliatu per l'usu di a solu salitu. Hè efficace pone u pusu è satureghja u sangue da u situ impurtante.

Salt (una cullizzioni) hè spressu in un vetro cù acqua calde. Per alcunisce un effettu più grande dopu l'aclaraghju per almenu una mitità d'ora, ùn manghja micca. Assicuratevi di trasla dopu un manghjà, è davanti à lettu.