A cipolla bianca hè bona è mala

Tutti sapi chì e cipudine sò utili, savuroso è bonu cum'è un cunditu. Ma a maiò parte di a ghjente hà in mente una gran varietà di sta pianta, chì hà un capelli d'urdini standard. Ma ci sò assai variità di cipudioni, in particulare, cipudine pò esse bianca, russa, viola. E assai menu hè cunnisciutu di e so qualità ridge. Per esempiu, qualchi pruduttori ponu vantà chì si sanu cusì chì una cipolla bianca hè utilita.

C'est pourrimine stu tipu di cipolla diffecia pocu da a cipolla di ciputu di costume cù a pilata d'oru. A forma di u bombe hè quasi u stessu, hè solu un colore biancu. Sta pianta ùn hè micca truvata in u salvumitivu è esisti solu in a forma di cultivosi di culturii di culturii. L'usu di cipolle bianca hè, prima di tuttu, in u so gustu più gustu. Ma hè più difficiuli di cultivà, hè troppu capricciusu è propiu à a malatìa di sta pianta.

Benefiċċji è dannu di cipuleria bianca

U cuntenutu caloricu di cipressi bianchi sò solu 45 kcal per 100 grammi di prudutti freschi. Malgradu u gustu dolce, cuntene assai uni pochi cumposti di carbuidrati - solu 11% di u pezzu tutale di u focu. Inoltre quì hè una picca proteina è assai, assai sustanzi vitturi attivi: vitamini, minerali è traccia. Ma i pussibuli utili di e cipolle bianchi, prima di tutti, sò dovutu a prisenza di un gran numaru di phytoncides - composti speziali chì anu l'effettu più preghjudiziu nantu à virus è bacteria. Per quessa, a pianta hè utilizzata bè da cunmedia frasca, per u trattamentu di l'abscessi è i ferite purulente, per purificà u sangue è ottimisimu u travagliu di l'intestinu, è simili. Invece ancu i benefizii è i dati ancu e cipolle bianchi ponu purtate. Per esempiu, hè contraindicatu à l'ulcera peptica è di e persone chì pacenanu a gastritis è a malatia di riignate. Cunguli bianchi percidi è i pazieniu ipertorii, perchè aiuta à aghjunà a pressione di sangue.