À u chanel in Parigi, Cindy Crawford hà appruvatu a figliola Kayu Gerber

Aìstru in a capitale di Francia, a famiglia modistica Chanel era indicata. Karl Lagerfeld è i so subalterni prisentanu u mondu mudernu cù una cullizzioni ughjettu primavera è u vinu d'annu. Per esse u spettaculu per passà un ambienti interessanti, Karl hà decisu di cullà i ghjente in l'ediziu di u Grand Palais è adatta u salottu cù paisaghji majestii di e belli muntagni. U spettaculu hè stata aperta da un giovane mudernu Kaya Gerber, è u cindy Cindy Crawford hè vinutu per sustene a so figliola in questu avvenimentu.

Cindy Crawford

Appartamentu di moda è ospiti di l'avvenimentu

Quelli chì anu ricevenu invitazioni di Lagerfeld per indicà a moda casa Chanel sapemu chì ogni presentazione di a nova cullizzioni hè un show. Questa ora, in più di i boni paisaghji di muntagna, ponu osservà u so sonu di l'murmuriu di l'acqua, l'accumpagnamentu di l'acelli è i rai di u sole, chì produci un centru. Dopu à a musica introduttori sounded, i mudelli di e nove creazioni di Karl Lagerfeld hà cuminciatu à prisintà nantu à u podju. U primu, chì puderia vedà trà e muntagne improvisi, hè stata a Gerber. A zitella era vistia in un gruppu, chì aghjunghjenu un tessulu di denim è un boucle in a gaa. Se vi vede l'imaghja in più di dettu, pudete vede nantu à Kaya un corta corpu cù frangia, una falda decorata cù borseti inturniati in u cantonu è decorata cù a strata, è di una chjama voluminosa di u ciclu. L'imaghjini di u mudellu hè supplementatu da un caprettu largu, fattu di pappagallo transparente è stivali chì anu trasparenti.

Kaya Gerber
Una nova coleta di Karl Lagerfeld

In generale in sta cullizzioni Lagerfeld hà presentatu assai calzari, chì era fatta di oggi. Quì puderebbe vede è stivali d'altu cù stivali, è stivali cù medievuli bianchi è neri bianchi, è ancu stivelli corti. Se parlemu di e vistite, l'oleo hè prisenti in questu. In addition à i capracchi interessanti, shorts è chaquetas, Karl introduces gloves glamorous transparente con distinta decorazioni è chjudi anchi. Se parlemu di a ropa, sta volta a ricumpensa hè stata assai diversa. In più di u tecido boucle, chì ghjè prisente in parechji mudelli, era pussibule di veddi vistiti di jeans, voluminoso braguti di cordone, vestiti chiffon di stampe futuristici è assai più nantu à i mudelli.

Tuttu questu frenesimu di a fantasija di Lagerfeld era vistu da questi famosi cum'è Cindy Crawford, chì venenu à u spettaculu in un gruppu biancu è biancu custituitu di una blusa, capelli è i pantaloni. L'actriz Monica Bellucci, vistutu di tuttu nero. U blogger di moda, Miroslava Duma, chì si prisintò à l'eventu in un mantellu biacce bracciale, reminerete assai di a creazione da a cullizzioni previa di Lagerfeld, è assai altri.

Monica Bellucci
Miroslava Duma
Leghje ancu

Kaya hè in tuttu cuntentu di Karl Lagerfeld

Doppu chì u spettaculu era annantu, i ghjurnalisti anu decisu di parlà cù Cindy Crawford è a so figliola di travaglià cù a marca Chanel. E si a so mamma era abbastanza riservata à e so parolla è solu hà dettu chjaru chì ella, cum'è sempri, admirava u travagliu di Lagerfeld, Kaya era simplicemente brillanti cù a felicità. Hè ciò chì u patronu ghjovanu hà dettu:

"Nun mai pensu chì avaristi diventà un show di Chanel. Questu avvene hè un sònniu chì s'hè fattu vera. Amparo ciò chì Karl facia. U so travagliu ùn pò esse micca scrittu in parolle. Carl, sì a legenda di u mondu di a moda! ".
Karl Lagerfeld è Hudson Kronig