Blake Lively hà pigliatu un funu esotico

Blake Lively, chì hè statu stella dopu à a serie "Gossip Girl", ùn pò micca vende senza una spiaggia è adascia caminannu nuttane nantu à a sita umita. Hà amparatu ripetitu chì, cum'è un veru nativu di Californie, ancu duranti i rivolti intensive, trova u tempu di sunbathe. In ogni modu, sta passione per u sole è l'acqua diventenu un gran problema per l'attrice di 28 anni di età.

Foto in Instagram

I fancianti di a bellezza fù orsoffonata quandu anu vistu una nova foto nantu à a so pagina di cumunità suciale. Questu, si trova nantu à una sedia in grossi luguru di sera, tenendu una veru catena in i so mani. À u primu, pò avè parce chì i petti di Lively sò smugliatu cù qualcosa, ma à l'appiccicatu di l'imaghjina, diventenu chjaru - tuttu hè assai più seriu.

Cù legs di bellezza sò cuparti di rash e ferite.

Leghje ancu

Resto in paesi distanti

Ricertamenti, Ghjochi è Ryan Reynolds, cù una figliola di 10 anni di età, Ghjàcju, decide di piglià un oghje di vacanze è si sò alla vacanze per l'Australia. In suppositivu l'astu è hà pigliatu un fungus.

Fans brusgiate à Blake cun quistioni è cunsiglii nantu à u trattamentu, ma ùn era micca in prusicità cù l'esplicazione è e risposte.